1. آذربراهمان،علیرضا؛ کامیابی، یحیی؛ ملکیان، اسفندیار. (1400). هژمونی فرهنگ اخلاق حرفهای در حسابرسی و ارزیابی پیامدهای آن. دو فصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری. سال ششم، شماره 12، صص ۵۷-۹۵ 2. اردستانی رستمی، محمدرضا؛ گیلانی نیای صومعه سرائی، بهنام؛ صمدی لارجانی، محمود؛ پورعلی، محمدرضا. (1403). ارائه الگوی کیفیت حسابرسی داخلی مبتنی بر فرهنگ سازمانی و اخلاق حرفهای. دانش حسابرسی، سال بیست و چهارم، شماره 94 ، صص ۳۴۹–۳۷۸ 3. جامعی، رضا و نجفی، قاسم. (1398). بررسی رابطه بین افشای مسئولیت اجتماعی شرکت و حقالزحمه حسابرسی. دانش حسابداری مالی، سال ششم، شماره 1،صص 137-161. 4. حاجیها، زهره و تقی زاده، زهرا. (1395). بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و میزان اعمال روشهای حسابداری مدیریت در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی"، سال چهاردهم، شماره 4، صص 1067-1089. 5. حسنی، محمد و یونس حمه، بیستون. (1401). تحلیل روابط حقالزحمه حسابرسی و ریسک حسابرسی در مواجهه با تجدید ارائه و آشفتگی مالی. پژوهشهای حسابرسی حرفهای، سال دوم، شماه 6، صص 82-111. 6. دریائی، عباسعلی و شهبازی، وحید. (1403). ارائه مدل کیفیت حسابرسی با تأکید بر ابعاد فرهنگ سازمانی. بررسیهای حسابداری و حسابرسی، سال سی و یکم، شماره 1، صص 45-69. 7. دیانتی دیلمی، زهرا و طیبی،وحید، (1390). تاثیر فرهنگ سازمانی بر کیفیت سود شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، مجله حسابداری مدیریت، سال چهارم، شماره 11، صص 1-12. 8. رشیدی، عباس؛ فروغی، داریوش؛ رهروی دستجردی، علیرضا؛ آلگونه جونقانی، مسعود. (1404). تاثیر ابعاد فرهنگ سازمانی بر سیاست های عملیاتی و سرمایه گذاری شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. سال نهم، شماره 18، صص 283-335 9. رضائی، مینا؛ آقایی چادگانی، آرزو؛ کمالی، احسان. (1402). بررسی ارتباط بین ابعاد فرهنگ سازمانی و اندازه موسسات حسابرسی با قضاوت و تصمیم گیری حسابرسان. پژوهش های تجربی حسابداری، سال سیزدهم، شماره 4، صص 195-220. 10. زارع، حمید ؛ حاجیها، زهره ؛ کیقبادی، امیررضا. (1403). بررسی تاثیر استفاده از هوش مصنوعی بر کیفیت فرایند حسابرسی صورتهای مالی. پژوهشهای حسابرسی حرفهای، سال چهارم، شماره 16، صص 38-65. 11. صالحی کمامردخی، سیده سمانه ؛ آزادی، کیهان ؛ وطن پرست، محمدرضا. (1403). تاثیر اخلاق و فرهنگ سازمانی بر قضاوت حرفهای حسابرس. دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، سال سیزدهم، شماره 52، صص 313-332. 12. عباس زاده، محمد رضا؛ فکور، حسین؛ قناد، مصطفی. (1396). بررسی رابطه ویژگیهای کمیته حسابرسی و حقالزحمه خدمات حسابرسی. دانش حسابداری مالی، سال چهارم، شماره 3، صص47-64. 13. عبدلی اباتری، زهرا؛ کمالی، احسان ؛ رستمی، امین و آقایی چادگانی، آرزو. (1403). آینده پژوهی حسابرسی از منظر فناوری اطلاعات، تغییر ارتباط حسابرس و مشتری و تغییر مفهوم حسابرسی. پژوهشهای حسابرسی حرفهای، سال چهارم، شماره 16، صص 66-91. 14. علیپوریگانه، معصومه و حسینی، رضا. (1403). بررسی تاثیر تخصص هیات مدیره و حق الزحمه حسابرسی بر مدیریت سود با توجه به نقش تعدیل کننده رشد فروش در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. چشم انداز حسابداری و مدیریت، سال هفتم، شماره 91، صص 218-234. 15. قناد، مصطفی. (1402). تحلیل شبکه همکاریهای علمی و دیداریسازی پژوهشهای حقالزحمه حسابرسی در ایران. پژوهشهای حسابرسی حرفهای، سال سوم، شماره 11، صص 36-63. 16. کردستانی، غلامرضا و شمس، مهدی. (1404). چارچوب ارزشهای رقابتی: بررسی ربعهای چهارگانه فرهنگ سازمانی در سطح صنایع تولیدی. پژوهش های حسابداری و حسابرسی عملیاتی و عملکرد، سال پنجم، شماره 1، صص 71-94. 17. کردستانی، غلامرضا ؛ اسکندری، رامین ؛ شمس، مهدی. (1403). تأثیر فرهنگ سازمانی بر ریسک سقوط قیمت سهام: رویکرد تجزیهوتحلیل متنی. نشریه پژوهش های حسابداری مالی، سال شانزدهم، شماره 2، صص 89-118. 18. متوسل،مرتضی؛ طالب نیا،قدرت الله؛ یعقوب نژاد، احمد. (1400). تاثیر حق الزحمه (عادی و غیرعادی) و وابستگی اقتصادی حسابرس بر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت طبق نظریه ذینفعان. دو فصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری. سال ششم، شماره 12، صص ۳۴۵-۳۷۱ 19. محمدرضائی، فخرالدین. ( 1402 ). روش پژوهش در حسابداری: رویکردی جامع. حسابداری، تحقیق و روششناسی. انتشارات نگاه دانش 20. مرادی، مجید و جودکی، رضا. (1402). تاثیر فرهنگ سازمانی، حاکمیت شرکتی وکیفیت حسابرسی بر عملکرد حسابرسان. پژوهشهای حسابرسی حرفهای، سال سوم، شماره 10، صص 72-95. 21. مشایخ، شهناز؛ حکمت، هانیه؛ جمشیدی، پروانه. (1403). بررسی اثر خوانایی گزارش های مالی بر تاخیر گزارش حسابرسی، بندهای توضیحی و حق الزحمه حسابرسی. پژوهشهای حسابرسی حرفهای، سال پنجم، شماره 17، صص 36-57. 22. مطرانلویی، حسن و سادات غفاری، منصوره. (1399). رابطه بین برخی ویژگی های شرکت و حق الزحمه حسابرس. چشم انداز حسابداری و مدیریت، سال سوم، شماره 22، صص 14-28. 23. ملک قاسمی، مرتضی و ایرانمنش، علی. (1399). بررسی رابطه بین هزینه های تحقیق و توسعه و حق الزحمه حسابرسی،چهارمین کنفرانس ملی پژوهش در حسابداری و مدیریت،تهران. 24. نیکبخت، محمدرضا و تنانی، محسن. (1389). آزمون عوامل مؤثر بر حقالزحمه حسابرسی صورتهای مالی. نشریه پژوهش های حسابداری مالی، سال دوم، شماره 2، صص 111-132. 25. یاری، مهدی؛ محمدرضائی، فخرالدین؛ غلامی جمکرانی، رضا؛ فرجی، امید.(1401). حقالزحمه حسابرسی: نقش آییننامه تعیین حقالزحمه پایه خدمات حسابرسی. بررسیهای حسابداری و حسابرسی سال بیست و نهم، شماره 1، صص 146-172.
|