1. باباجانی، جعفر؛ ثقفی، علی؛ رستگار مقدم، هیوا. (1399)، مدل سه بعدی آموزش صلاحیتهای اخلاقی در رشته حسابداری، دو فصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری، سال پنجم، شماره 10، صص 1-28. 2. حاجیها، زهره. (1388)، گزینش دانشآموزان خلاق در مقطع متوسط منشأ تحولآفرینی آتی در حرفه حسابداری، پژوهشهای حسابداری مالی وحسابرسی، سال اول، شماره اول، صص 98-106. 3. حمیدیزاده، محمدمهدی؛ اوحدی، فریدون؛ شکری، اعظم. (1399)، تأثیر محیط یادگیری، راهبردهای شناختی و انگیزشی بر جامعهپذیری حرفهای (مطالعه موردی: دانشجویان دورههای تحصیلات تکمیلی رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی)، دوفصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری. سال پنجم، شماره 10، صص 169-200. 4. حیرانی، فروغ؛ شاهمرادی، نسیم؛ تاک، فاطمه؛ پیمانفر، مهرسا. (1399)، مقایسه اثربخشی روش تدریس ترکیبی – مشارکتی فعال با سخنرانی در درس تهیه صورتهای مالی رشته حسابداری، آموزش پژوهی، دوره 6، شماره 24، صص 1-16. 5. زمانی، رضا و مهدوی، غلامحسین. (1399)، تأثیر سبکهای رهبری ملاحظات و ساختار و رده سازمانی بر تعهد حرفهای حسابرسان، حسابداری سلامت، دوره نهم، شماره 1، صص 21-40. 6. عباسزاده، محمد؛ بنیفاطمه، حسین؛ علیزاده اقدم، محمدباقر؛ بوداقی، علی. (1397)، بررسی رابطه بین فرایند جامعهپذیری دانشگاهی با پایبندی به اخلاق پژوهش (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز)، جامعهشناسی کاربردی، دوره 29، شماره 1، صص 63-86. 7. مجتهدزاده، ویدا؛ اثنی عشری، حمیده؛ رباط میلی، مژگان. (1393)، نقش اخلاق در حسابداری و چالشهای پیش روی آموزش دانشگاهی، پژوهش حسابداری، سال چهارم، شماره 2، صص 157-179. 8. مهدیه، عارفه؛ همّتی، رضا؛ ابوعلی، دادهیر. (1395)، فرایند جامعهپذیری دانشگاهی دانشجویان دکتری؛ مورد دانشگاه اصفهان، فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، سال 22، شماره 1، صص 45-73. 9. نایبزاده، شهناز؛ حیرانی، فروغ؛ سلطانینژاد، مهدی؛ نجاتی، مصطفی. (1391)، بررسی ارتباط بین متغیرهای پیشزمینهای و عملکرد آموزشی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد)، نامه آموزش عالی، دوره 5، شماره 17، صص 165-181. 10. نحاس، کاظم؛ کرمی، غلامرضا؛ حجازی، رضوان؛ خواجوی، شکراله. (1399)، بررسی تأثیر یادگیری مبتنی بر تیم (TBL) بر یادگیری حسابداری، تحقیقات حسابداری و حسابرسی، دوره دوازدهم، شماره 45، صص 55-70. 11. نیازی، محسن و شفائی مقدم، الهام. (1398)، تبیین رابطه جامعهپذیری علمی و شکلگیری هویت دانشجویی، فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، سال ۲۵، شماره 4، صص 53-72.
|