۱. اخترشناس، داریوش؛ خدامیپور احمد؛ پورحیدری، امید. (۱۴۰۰)، تدوین و ارزیابی مدل موانع اجرا، افشا و استانداردگذاری پایداری شرکتی در ایران. حسابداری ارزشی و رفتاری، دوره ششم، شماره ۱۱، صص ۲۱۷-۲۴۹. ۲. توسلی، شکیبا. (۱۴۰۰)، بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتها در بهبود کسب و کار در دوران بحران کرونا، اولین کنفرانس بینالمللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد. ۳. حاجیاننژاد، امین؛ پورحیدری، امید؛ بهار مقدم، مهدی. (۱۳۹۴)، تدوین چهارچوبی برای گزارشگری غیرمالی شرکتها بر مبنای چهارچوب مفهومی حسابداری، دانش حسابداری مالی، دوره پنجم، شماره ۲، صص ۷-۳۱. ۴. حیدریچروده، مجید؛ فروغزاده، سیمین. (۱۳۸۹)، راهنمای کاربردی نرم افزار SPSS با تاکید بر روش تحقیق و آمار براساس سرفصلهای مصوب آموزش عالی همراه با نمونه تفاسیر متعدد از آزمونهای آماری، انتشارات جامعهشناسان، تهران. ۵. زارعی، قاسم؛ رحیمیکلور، حسین؛ حقوردیزاده، ابوالفضل. (۱۳۹۹)، بحران ویروس کرونا و سوء مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت: تحلیل واکنش کاربران شبکههای اجتماعی به اخبار منفی حول مسائل CSR، مدیریت کسب و کارهای بینالمللی، ۳(۱۰)، صص ۳۳-۵۲. ۶. طالبنیا، قدرتا...؛ علیخانی، مرضیه؛ مرانجوری، مهدی. (۱۳۹۱)، ارزیابی کمیت و ماهیت افشای اطلاعات حسابداری زیستمحیطی و اجتماعی در ایران، بررسیهای حسابداری و حسابرسی، دوره نوزدهم، شماره ۳، صص ۶۰-۴۳. ۷. محمودخانی، مهناز؛ رحمانی، علی؛ همایون، سعید؛ نیاکان، لیلی. (۱۴۰۰)، شناسایی مؤلفههای گزارشگری پایداری در صنعت بیمه. حسابداری ارزشی و رفتاری، دوره ششم، شماره ۱۱، صص ۱۸۷-۲۱۶.
|