1. انواری، محمدرضا. (1397)، عوامل ساختاری شکل گیری تظاهر در ایران، فصلنامه اسلام و مطالعات اجتماعی، سال پنجم شماره چهارم، صص 118-145. 2. بنی مهد، بهمن؛ مراد زاده فرد، مهدی؛ اردکانی، معصومه.(1392)، فرصت طلبی و ارزش های فرهنگی حسابداری، مدیریت فرهنگی،دوره 7، شماره ،20 صص 71-83. 3. حیدر، مجتبی؛ رهنمای رودپشتی، فریدون؛ نیکومرام هاشم؛ بنی مهد، بهمن. ( 1397)، جنسیت حسابرس و سبک های کارکردی تفکر: آزمون نظریه خود حکومتی ذهن، دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، شماره ،25 صص 1-9. 4. رویایی، رمضانعلی؛ محمدی، مهدی.(1399) اخلاق و حرفه گرایی در حسابداری. کتابخانه فرهنگ.34-40. 5. سلیمانی، مجید، فاضل، رضا، صبوری خسروشاهی، حبیب.(1396). مدل جامعه شناختی فریب پنهانی در بازار ایران(مطالعه موردی شهر قم. جامعه شناسی نهادهای اجتماعی،دوره4. شماره10.161-189. 6. شجاع، نفیسه؛ بنی مهد، بهمن؛کیلی فرد، حمید رضا. (1397)، بررسی دیدگاه حسابرسان درباره فعالیتهای بازاریابی، فصلنامه پژوهش های حسابداری و حسابرسی، دوره ،10 شماره 38، صص 31-46. 7. فرقاندوست حقیقی، کامبیز؛ بنی مهد، بهمن؛ ولی لر، حیدر. (1393) بررسی تطبیقی ماکیاولیسم میان حسابداری- حسابرسی- پزشکان و مهندسان. پزوهش های حسابداری مالی و حسابرسی. سال6.شماره23.ص41-53. 8. مران جوری، مهران؛ وکیلی فرد، حمیدرضا؛ پورزمانی، زهرا؛ رئیس زاده، سید محمدرضا.(1396). تمایل به رفتار فریبنده و نگرش حسابرسان نسبت به رویه های غیر اخلاقی بازاریابی. فصلنامه اخلاق در عبوم و فناوری. سال12، شماره3.ص99-106. 9. مشهدی قره قیه؛ هادی، مراد زاده فرد، مهدی؛ فرقان دوست حقیقی، کامبیز؛ بنی مهد، بهمن. (1398)، ماکیاولیسم، پول پرستی، فرهنگ مشتری مداری و خرید اظهار نظر حسابرسی از سوی صاحبکار، دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، دوره8، شماره29، ص161-173. 10. مشیرزاده، حمیرا. (1374)، ساختار استبدادی حکومت پادشاهی و عدم رشد بورژوازی در ایران، مجله راهبرد، شماره 6، صص 29 – 64. 11. مومنی، منصور و فعال قیومی، علی.(1394). تحلیل آماری با استفاده از SPSS. چاپ11. نشروزیری.
|