۱. بایگان، فاطمه. (۱۳۹۹)، تبیین تأثیر محافظه کاری حسابداری بر استراتژیهای رقابتی با تاکید بر بیشاطمینانی مدیریت، پایاننامه کارشناسی ارشد، موسسه آموزش عالی سراج، دانشکده فنی و مهندسی. ۲. برزگر، قدرتاله؛ حسننتاجکردی، محسن؛ ملکی، دنیا. (۱۳۹۸)، بررسی اثر ویژگیهای کمیته حسابرسی بر افشای مسئولیت اجتماعی شرکتها، بررسیهای حسابداری و حسابرسی، سال بیست و ششم، شماره ۱، صص ۱۹-۳۸. ۳. تفقدی، حمیدرضا؛ رمضانیان، محمدرحیم؛ یاکیده، کیخسرو. (۱۳۹۹)، بررسی تأثیر استراتژیهای رقابتی بر نظام مسئولیت اجتماعی در شرکتهای برتر تولیدی و خدماتی ایران، پژوهشهای پیشرفت سیستمها و استراتژیها، سال یکم، شماره ۱، صص ۳۵-۶۰. ۴. جدی، سوگند. (۱۳۹۷). بررسی رابطه بین ویژگیهای شرکت و افشای مسئولیت اجتماعی در گزارشگری مالی. کنفرانس ملی اندیشههای نوین و خلاق در مدیریت، حسابداری مطالعات حقوقی و اجتماعی، ارومیه؛ ایران. ۵. جرگونی، فاطمه؛ ابراهیمی، سیدکاظم؛ امریاسرمی، محمد؛ جلالی، فاطمه. (۱۴۰۱)، نقش تعدیلکننده رقابت بازار محصول بر رابطه بین مسئولیتپذیری اجتماعی با عملکرد عملیاتی، حسابداری، حسابرسی و تامین مالی در محیطهای اسلامی، سال یکم، شماره ۲، صص ۱۵۸-۱۹۰. ۶. حاجیها، زهره. (۱۳۹۷)، استراتژیهای رقابتی، عملکرد شرکت و مسئولیتپذیری اجتماعی به عنوان استراتژی سوم، حسابداری مدیریت، سال یازدهم، شماره ۲۶، صص ۳۱-۴۳. ۷. حسنی، محسن، لعلبار، علی. (۱۴۰۰). تأثیر راهبردهای رقابتی (رهبری هزینه و تمایز) و توانایی مدیریت برکیفیت سود و چسبندگی هزینه در شرکتهای بورسی. مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی، سال پنجم، شماره ۱۸، صص ۲۶۲-۲۲۹. ۸. حعمری، محعمر و لعلبار، علی. (۱۴۰۰)، تأثیر استراتژیهای رقابتی (رهبری هزینه و تمایز) و توانایی مدیریت برکیفیت سود و چسبندگی هزینه در شرکتهای بورسی، مطالعات مدیریت استراتژیی دفاع ملی، سال پنجم، شماره ۱۸، صص ۲۲۹-۲۶۲. ۹. حقیقی، محمد؛ کریمیانکاکلکی، مهدی؛ غلامیچنارستانعلیا، عبدالخالق. (۱۳۹۹)، طراحی الگوی رقابتپذیری بانک رفاه به روش کیفی با رویکرد بازاریابی اجتماعی، علوم اجتماعی. ۱۰. خلیلی، محمد، ذبیحی، علی، فغانیماکرانی، خسرو. (۱۴۰۳). تبیین مدلی برای تأثیر فرهنگ سازمانی و عوامل اقتضایی بر گزارشگری پایداری با رویکرد عملکرد اقتصادی (GRI۲۰۱). دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، سال سیزدهم، شماره۵۰، صص ۳۳۸-۳۱۹. ۱۱. سبزعلیپور، فرشاد، صیادیسومار، علی، رضایئ، اسماء، کاظمی، کریم. (۱۴۰۳). ساختار هیاتمدیره و مسئولیت اجتماعی شرکت: تقابل تئوری اقتضایی و نمایندگی. دانش حسابداری مالی، سال یازدهم، شماره ۱، صص ۱۳۷-۱۱۳. ۱۲. سرلک، نرگس، زارعبهنمیری، محمدجواد، رامشه، منیژه، میرزائی، بهاره. (۱۴۰۲). بررسی رابطه گزارشگری مسئولیت اجتماعی و عملکرد شرکتها با رویکرد فراتحلیل. دو فصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری، سال هشتم، شماره ۱۵، صص ۲۴۷-۲۱۱. ۱۳. سهمانیاصل، محمدعلی؛ نصیریفر، هاشم؛ ویسیحصار، ثریا. (۱۴۰۰)، تأثیر رقابت در بازار محصول بر ارتباط بین مسئولیتپذیری اجتماعی و اهرم مالی شرکتها، نشریه پژوهشهای حسابداری مالی، سال سیزدهم، شماره ۴، صص ۹۳-۱۱۴. ۱۴. شریفآزاده، محمدرضا و بصیرت، مهدی. (۱۳۹۲). تخمین کارایی فنی صنعت لولههای گاز و نفت ایران بر اساس برآورد تابع مرزی تصادفی. دو فصلنامۀ علمی مطالعات و سیاستهای اقتصادی، شماره ۲۴، ۲۰۰-۱۸۱. ۱۵. صراف، فاطمه و ناصرینسب، سارا. (۱۴۰۱)، تأثیر نقدینگی، نسبت بدهی، اندازه و عمر شرکت بر تأخیر گزارش حسابرسی، چشمانداز حسابداری و مدیریت، سال پنجم، شماره ۷۴، صص ۱۳۶-۱۴۷. ۱۶. فریدنیا، امیر، لطفی، محسن، اسکندرپور، بهروز. (۱۴۰۲). تبیین نقش ویژگیهای شخصیتی و ساختاری مدیریت بر توان رقابتپذیری در بازار محصولات شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران: تاکیدی بر مدلهای دادهکاوی و تحلیل پوششی دادهها. دانش سرمایه گذاری، سال دوازدهم، شماره ۴۸، صص ۴۶-۲۱. ۱۷. قادرزاده، سیدکریم؛ کردستانی، غلامرضا؛ حقیقت، حمید. (۱۳۹۶)، شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر سطح افشای مسئولیت اجتماعی شرکتها با رویکرد دادهکاوی، پژوهشهای کاربردی در گزارشگری مالی، سال ششم، شماره ۲، صص ۷-۴۶. ۱۸. قیلاوی، منی، حاجیها، زهره، مرادی، زهرا، خانمحمدی، محمدحامد. (۱۳۹۹). ارائه چشمانداز جدید برای نقش منابع نامشهود در استراتژیهای کسب وکار و مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، سال نهم، شماره ۳۴، صص ۲۲۷-۲۰۷. ۱۹. قیلاوی، منی؛ حاجیها، زهره؛ مرادی، زهرا؛ خانمحمدی، محمدحامد. (۱۳۹۹)، ارائه چشمانداز جدید برای نقش منابع نامشهود در استراتژیهای کسب وکار و مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، سال نهم، شماره ۳۴، صص ۲۰۷-۲۲۷. ۲۰. کاشانیپور، محمد و قربانی، راضیه. (۱۴۰۱). تأثیر استراتژی کسبوکار بر رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت و ارزش شرکت در جهت ارتقای سرمایه اجتماعی. مجله علمی مدیریت سرمایه اجتماعی، سال نهم، شماره ۲، صص ۱۸۶-۱۵۵. ۲۱. کرزبر، بهرام و شاهوردیانی، شادی. (۱۳۹۶)، آزمون شاخصهای هرفیندال-هیرشمن و Q توبین بر تحلیل ساختار سرمایه، کارایی و رقابت بازار محصول، دانش سرمایهگذاری، سال ششم، شماره ۲۳، صص ۲۹۹-۲۸۳. ۲۲. کرمی، مسعود؛ نصر اصفهانی، علیرضا؛ دانشیار، فاطمه. (۱۴۰۲)، بررسی تأثیر ویژگیهای هیئت مدیره بر رابطه مسئولیت اجتماعی و عملکرد مالی در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران، مطالعات حسابرسی مطهر، سال یکم، شماره ۲، صص ۷۱-۹۱. ۲۳. کلانتر، فاطمه؛ معینالدین، محمود؛ ابطحی، سیدیحیی. (۱۴۰۱)، بررسی نقش تعدیلی حاکمیت شرکتی در ارتباط بین اهرم مالی و رشد شرکتها با استفاده از رهیافت رگرسیون سوئیچینگ، سیاستگذاری اقتصادی، سال چهاردهم، شماره ۲۸، صص ۲۸۵-۳۱۳. ۲۴. کوهی، ابراهیم. (۱۴۰۱)، بررسی رابطه بین رقابت بازار محصول و مسئولیت اجتماعی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار، چشمانداز حسابداری و مدیریت، سال پنجم، شماره ۷۰، صص ۶۷-۸۴. ۲۵. مرادی، مهسا و قنبری، مهرداد. (۱۴۰۲)، بررسی مدلهای تأثیرپذیری انواع جریانهای نقدی از استراتژی تمایز و رهبری هزینه با تأکید بر ساختار سرمایه، دانش سرمایهگذاری، سال دوازدهم، شماره ۴۷، صص ۶۷-۹۲. ۲۶. ملانظری، مهناز؛ نوریفرد، یداله؛ قشقاییعبدی، شقایق. (۱۳۹۱)، اثرات متفاوت اندازه شرکت و نوع صنعت بر سودآوری، پژوهشهای حسابداری مالی و حسابرسی، سال چهارم، شماره ۱۶، صص ۱۵۷-۱۸۳. ۲۷. وقفی، سیدحسام؛ جویآبکنار، محمدرضا؛ فیاض، علی؛ قمیان، محمدمهدی. (۱۴۰۰)، تأثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی، مدیریت کسب وکار نوآورانه، سال دهم، شماره ۴۰، صص ۱۱۱-۱۳۲.
|