1. آذر، عادل؛ مؤمنی، منصور. (1383). آمار و کاربرد آن در مدیریت. چاپ سوم. تهران: انتشارات سمت. 2. ایمانی، سعیده؛ معصومی، لیلا؛ امیری، محمدرضا. (1397). اضطراب پژوهش و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی همدان. پژوهش در آموزش علوم پزشکی، سال دهم، شماره 4، صص 12- 22. 3. باغومیان، رافیک؛ رجبدری، حسین. (1402). واکاوی اثر مثلث تقلب بر تمایل به تقلب پژوهشی در هنگام استفاده از چت جیپیتی در دانشجویان و دانشآموختگان حسابداری. دوفصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری، سال هشتم، شماره 16، صص ۴۷-۷۰. 4. ثناگو، اکرم؛ جویباری، لیلا؛ ابراهیمپور موزیرجی، زینب. (1401). معضلات پیش روی چاپ مقالات کیفی در مقطع دکترای پرستاری. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، شماره 22، صص ۲۵-۲۶. 5. حجازی، رضوان؛ رجبدری، حسین؛ بردبار، مجتبی. (1399). شناسایی عوامل مؤثر بر تمایل به تقلب در مدرسان حسابداری با تأکید بر نظریه مثلث تقلب. پیشرفتهای حسابداری، دوره دوازدهم، شماره 2، صص 133-158. 6. حسینیخواه، علی. (1387). بررسی نظریه انتشار نوآوری در حوزه آموزش. نوآوریهای آموزشی، سال هفتم، شماره 26، صص 151-178. 7. دیانتیدیلمی، زهرا. (1402). الگوی بالندگی حسابداری در ایران: با رویکرد مبتنی بر نظریه دادهبنیاد. دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، سال دوازدهم، شماره 46، صص 217-244. 8. رجبدری، حسین؛ روستامیمندی، اعظم. (1394). بررسی کمی نشریههای حوزه حسابداری و مالی در کشور. حسابرس، شماره 76، صص 116- 123. 9. روشندل، غلامرضا. (1402). ملاحظات اخلاقی در پژوهش بر دادهها و نمونههای زیستی با منشأ انسانی. دایره المعارف اخلاق پزشکی اسلامی، سال اول، صص 10- 20. 10. سربازیآزاد، حمید؛ لطفیکامران، پژمان. (1396). لزوم تغییر روش ارزیابی عملکرد پژوهشی اعضای هیات علمی و پژوهشگران در ایران. علوم رایانش و فناوری اطلاعات، سال پانزدهم، شماره 1، صص 1- 9. 11. سرچمی، محمد؛ ابوجعفری، محمد؛ رضویکارآموز، طاهره. (1393). بررسی مشکلات و موانع تحقیق در رشته حسابداری از دیدگاه مدرسین حسابداری: مورد مطالعه واحدهای منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی. سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت. تهران. 12. علیاصفهانی، یاسمن؛ دیانتیدیلمی، زهرا؛ صراف، فاطمه. (1403). الگوی جامع برای روششناسی پژوهش در حسابداری. دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، سال سیزدهم، شماره 49، صص 99- 138. 13. غلامی، زهرا؛ آراسته، حمیدرضا؛ نوهابراهیم؛ عبدالرحیم، زینآبادی، حسنرضا. (1397). طراحی الگوی کارکرد پژوهشی دانشگاهها با رویکرد صنعتیاری. مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی، سال هشتم، شماره 27، صص 231- 253. 14. فخاری، حسین؛ رجبدری، حسین. (1397)، بررسی رویکرد اخلاقی سردبیران و اعضای هیئت تحریریه نشریههای علمی- پژوهشی حسابداری در انتشار مقاله در نشریه خودی. دانش حسابداری مالی، سال پنجم، شماره 1، صص 1-24. 15. فنائی، ساناز. (1403). شناسایی معیارهای انتخاب موضوع رساله دکتری. پژوهش در هنر و علومانسانی. سال نهم، شماره 7، صص 73- 80. 16. قناد، مصطفی؛ عربمازاریزدی؛ محمد، صفرزادهبندری، محمدحسین؛ حصارزاده، رضا. (1402). کاربست فنون متنکاوی در تحلیل جریان موضوعی مقالات منتشره در مجلات حسابداری ایران. پژوهشهای حسابداری مالی و حسابرسی. شماره 58، دوره 15، صص 1- 38. 17. گلکار، کورش؛ لک، آزاده؛ حکیمیان، پانتهآ. (1403). انتخاب موضوع پایاننامه در دانشکدۀ معماری و شهرسازی یک نظریۀ زمینهای برآمده از تجارب اساتید راهنما. معماری و شهرسازی، شماره 34، دوره 3، صص 77- 112. 18. لطفآبادی، حسین؛ نوروزی، وحیده. (1385). خرد مینوی، دانش عینی و رشد یافتگی شخصیت علمی محقق بهعنوان مبانی نوآوری آموزشی و تربیتی. نوآوریهای آموزشی، سال پنجم، شماره 15، صص 47-84. 19. مؤمنی، منصور؛ فعالقیومی، علی. (1389). تحلیلهای آماری با استفاده از SPSS. چاپ دوم. تهران: انتشارات کتاب نو. 20. ملانظری، مهناز؛ گرامیراد، فاطمه. (1400). تحلیل جریان علمی پژوهشهای حسابداری رفتاری در پایگاه اطلاعاتی وب آو ساینس. دوفصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری، سال ششم، شماره 12، صص ۲۷-۵۵. 21. میرزاییفر، داود؛ نامداریان، رضا. (1402). الگوی مطلوب نیازسنجی پژوهشی دستگاههای اجرایی استان لرستان در حوزه مدیریت و برنامهریزی. مطالعات مدیریت انتظامی، سال هجدهم، شماره 4، صص 131- 161.
|