۱. آذر، عادل؛ مومنی، منصور. (۱۳۹۰)، آمار و کاربرد آن در مدیریت (نسخه ویراست سوم). چاپ پانزدهم، تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت)، مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی. ۲. آذر، عادل؛ رجبزاده، علی. (۱۳۸۱)، تصمیمگیری کاربردی، تهران، نگاه دانش ۳. اورنگیان، غلامعلی؛ حسینیخواه، نوراالله. (۱۳۹۲)، ارزیابی اعتبار نظریه کارشناس درمحاکم کیفری. مجله کاراگاه، سال ششم دوره دوم، صص ۱۷۸-۲۰۳. ۴. جانعلینژاد، محمد. (۱۳۸۰)، بررسی عوامل مؤثر بر بهرهوری نیروی انسانی کارکنان دانشگاه تربیت مدرس، پایان نامه دوره کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس. ۵. رسولیمقدم، تهمینه. (۱۳۸۷)، مدیریت دانش جهت افزایش بهرهوری نیروی انسانی، انجمن بهرهوری ایران، ارائه شده در همایش بهرهوری ملی، دوم خرداد ماه. ۶. سلطانیفر، علی اصغر. (۱۳۹۵)، تأثیر حسابداری و حسابرسی دادگاهی (قانونی) در کنترل تقلب و بهبود کنترلهای داخلی و گزارشگری مالی، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه آزاد یزد. ۷. صحت، صفیه. (۱۳۹۶)، تحلیل شکاف بین ادراکات و انتظارات از ویژگیهای حسابداران دادگاهی، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده حسابداری و مدیریت، دانشگاه امام جواد یزد. ۸. عیساییخوش، احمداعتماد. (۱۳۸۹)، ستون توسعه پایدار حرفه حسابداری، دنیای اقتصاد,۲۶ شهریور. ۹. مشایخی، بیتا؛ آژنگ، احمد.(۱۳۹۲)، حسابداری دادگاهی و عدالت، مجله حسابدار، صص۳۹-۳۶. ۱۰. وادیزاده، کاظم. (۱۳۹۰)، اندر حکایت پروندههای تقلب گرههای کور تقلب ایرانی، مجله حسابدار رسمی، صص ۴۷۵۱.
|