۱. بولو، قاسم و اکبریان شورکایی، رضا. (۱۳۹۶). بررسی رابطه پدیده تماشاگری، قدرت شواهد و مسئولیت ادراک شده با احتمال گزارشگری تقلب، دو فصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری، سال دوم، شماره سوم، صص ۱-۳۲. ۲. جبلی، محمد؛ شیری، اردشیر؛ تابان، محمد. (۱۳۹۵). الگوی تملک شغلی مدیران، فصلنامه مطالعات رفتار سازمانی، شماره ۱۹، صص ۱۳۷-۱۶۲. ۳. رجبیفرجاد، حاجیه. (۱۳۹۴). نقش میانجی مالکیت روان شناختی در ارتباط بین رهبری خدمتگزار و رضایت شغلی، فصلنامۀ علمی پژوهشی مدیریت منابع در نیروی انتظامی، سال دوم، شماره ۴، صص۴۳-۶۶ ۴. صبار، شاهو و هیان، دوان. (۱۳۹۴). عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه های نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگی های مخاطب)، فصلنامه مطالعات رسانه های نوین، سال اول، شماره ۴، صص ۲۰۴-۲۵۱. ۵. مهدی زاده طالشی، سید محمد؛ خالدین، اقبال؛ فردوسی، مهراوه. (۱۳۹۵). شیوههای اقناعی نامزدها در انتخابات، فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، سال سوم، شماره ۱۰، صص ۱۲-۳۱. ۶. نصیرزاده، فرزانه و موسوی کوکی، سید علی. (۱۳۹۶). بررسی واکنش بازار نسبت به افشای اطلاعات با اهمیت، مجله دانش حسابداری، دوره هشتم، شماره ۳، پیاپی ۳۰، صص ۵۳-۸۰.
|