1. بولو، قاسم و اکبریان شورکایی، رضا. (1396). بررسی رابطه پدیده تماشاگری، قدرت شواهد و مسئولیت ادراک شده با احتمال گزارشگری تقلب، دو فصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری، سال دوم، شماره سوم، صص 1-32. 2. جبلی، محمد؛ شیری، اردشیر؛ تابان، محمد. (1395). الگوی تملک شغلی مدیران، فصلنامه مطالعات رفتار سازمانی، شماره 19، صص 137-162. 3. رجبیفرجاد، حاجیه. (1394). نقش میانجی مالکیت روان شناختی در ارتباط بین رهبری خدمتگزار و رضایت شغلی، فصلنامۀ علمی پژوهشی مدیریت منابع در نیروی انتظامی، سال دوم، شماره 4، صص43-66 4. صبار، شاهو و هیان، دوان. (1394). عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه های نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگی های مخاطب)، فصلنامه مطالعات رسانه های نوین، سال اول، شماره 4، صص 204-251. 5. مهدی زاده طالشی، سید محمد؛ خالدین، اقبال؛ فردوسی، مهراوه. (1395). شیوههای اقناعی نامزدها در انتخابات، فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، سال سوم، شماره 10، صص 12-31. 6. نصیرزاده، فرزانه و موسوی کوکی، سید علی. (1396). بررسی واکنش بازار نسبت به افشای اطلاعات با اهمیت، مجله دانش حسابداری، دوره هشتم، شماره 3، پیاپی 30، صص 53-80.
|