1. ابزری، مهدی و یزدان¬شناس، مهدی. (1386)، مسؤولیت اجتماعی و اخلاق کار در مدیریت کیفیت¬نوین. فرهنگ مدیریت.شماره پانزدهم، سال پنجم. صص 5- 42. 2. اخوان، پیمان و یزدی¬مقدم، جعفر. (1392)، بررسی توام نقش اصول اخلاقی و مدیریت دانش بر عملکردسازمانی. فصلنامه اخلاق در علوم و فنّاوري. شماره 2، تابستان، سال هشتم. صص 37- 51. 3. اسکندری، استیره و ایران¬دوست، منصور (1394)، رابطۀ اخلاق کاري و رفتار شهروندي سازمانی با عملکرد سازمانی. فصلنامه اخلاق در علوم و فنّاوري. شماره 4، سال دهم. صص 107- 114. 4. اعتمادي، حسین و دیانتی¬دیلمی، زهرا. (1388)، تأثیر دیدگاه اخلاقی مدیران مالی بر کیفیت گزارش¬هاي مالی شرکتها. فصلنامه اخلاق در علوم و فنّاوري. شماره 1 و2، سال چهارم. صص 11-20. 5. الوانی، سید¬مهدی و سیدنقوی، میرعلی. (1381)، سرمایه اجتماعی، مفاهیم و نظریه¬ها. فصلنامه مطالعات مدیریت. شماره 34. صص 12-9. 6. باقري، مسلم و تولايي، روح¬اله. (1389)، بررسي تاثير تعهد سازماني بر عملكرد سازمان¬ها. توسعه انساني پليس. ، دوره 7، شماره 30، مرداد و شهريور. صص 73- 96. 7. بحرینی، نسرین. (1389)، اخلاق پژوهش به¬منزله یک دانش: جستجو در اضلاع و هویت معرفتی اخلاق پژوهش. راهبرد فرهنگ. زمستان و بهار، شماره 8 و 9. صص 39 - 58. 8. بیک¬زاد، جعفر ؛ حسین¬پور¬سنبلی، علی¬رضا و صادقی، محمد. (1389)، اخلاق حرفه¬ای. کار و جامعه. شماره 125 و 126، آبان و آذر. صص 4-10. 9. توراني، حيدر و يزداني، محبوبه. (1388)، بررسي رابطه ميان رعايت اصول روابط انساني و بهره¬وري مديران دبيرستان¬هاي دخترانه شهر تهران. نوآوري¬هاي آموزشي، بهار، دوره 8، شماره 29. صص 75- 100. 10. تولایی، روح¬اله. (1388)، عوامل تاثیرگذار بر رفتار اخلاقی کارکنان در سازمان. دوماهنامه توسعه انسانی پلیس. شماره 25، سال ششم. صص 45-64. 11. دازه، نوشین و گرکز، منصور. (1394)، رابطۀ بین استدلال اخلاقی، طرز تفکر، نیت و تمایل اخلاقی حسابداران رسمی. اخلاق در علوم و فناوری. شماره 1، سال دهم. صص 115- 140. 12. رحیم¬نیا، فریبرز و نیکخواه¬فرخانی، زهرا. (1392)، بررسي تاثير جو اخلاقي سازمان بر عملكرد سازماني و تمايل به ترك خدمت. نشريه مديريت فردا. شماره 37، زمستان، سال دوازدهم. صص 5- 22. 13. سلاجقه، سنجر و سیستانی¬خنامان، فاطمه. (1389)، بررسی رابطه میان اخلاق کار وکیفیت خدمات در سازمان¬هاي دولتی شهر کرمان. مجموعه مقالات همایش ملی چالش¬های مدیریت و رهبری در سازمان¬های ایرانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اصفهان. 14. صفرزاده، حسین؛ تدين، اعظم و حرمحمدي، مریم. (1391)، بررسي تأثير استراتژي¬هاي مديريت دانش بر نوآوري و عملكرد سازماني (مطالعه موردي: مراكز آموزشي و درماني شمال فارس)، فصلنامه طلوع بهداشت. دوره 11، شماره 1. صص 76- 86. 15. قربانی¬زاده، وجه¬اله ؛ حبیبی¬بدرآبادی، حسین و ابراهیم¬زاده، حسین. (1391)، نقش تعدیل-کننده فرایند یادگیری در رابطه بین سرمایه¬فکری و عملکردسازمانی. پژوهش¬های مدیریت عمومی. شماره 16، تابستان. صص 135- 161. 16. کوشازاده، سید¬علی ؛ رحیم¬نیا، فریبرز و افخمی¬روحانی، حسین. (1391)، اثر اعتماد به مدیران بر تفکر راهبردی سازمانی و نقص آن¬ها در بهبود عملکردسازمانی از راه تعهد سازمانی در بستر آموزش عالی. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی. دوره 3، شماره 4. صص 163- 187. 17. مرتضوی، محسن ؛ ایران نژادپاریزی، مهدی و جعفری، پریوش. (1393)، بررسی رابطه بین اخلاق حرفه¬ای با عملکردکارکنان در بخش فروش شرکت پگاه خوزستان. همایش بین¬المللی مدیریت، تهران، موسسه سفیران فرهنگی مبین. 18. نیکومرام، هاشم ؛رهنماي¬رودپشتی، فریدون؛ طلوعی اشلقی، عباس و تقی¬پوریان، یوسف. (1393)، ارزیابی تاثیر اخلاق حرفه¬اي حسابداران مدیریت بر ویژگی¬هاي کیفی اطلاعات حسابداري مدیریت (با استفاده از تکنیک آنتروپی- فازي)، فصلنامه حسابداري مدیریت. سال هفتم، شماره بیستم. صص 49-66. 19. هرسی، پل و بلانچارد، کنت ایچ. (1382)، مدیریت رفتار سازماني. (قاسم کبیری)، تهران: مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی. (1996). 20. یعقوبی، مریم ؛کریمی، سعید ؛ حسن¬زاده، اکبر؛ جوادی، مرضیه؛ ماندگار، حسنعلی و عابدی، فرزانه. (1388)، بررسی عوامل موثر بر بهبود عملکرد کارکنان بر اساس مدل ACHIEVE از دید مدیران (ارشد، اداری و پرستاری) بیمارستان¬های آموزشی شهر اصفهان. نشریه بیمارستان. سال هشتم شماره 2، صص 7- 13.
|