۱. ابزری، مهدی و یزدان¬شناس، مهدی. (۱۳۸۶)، مسؤولیت اجتماعی و اخلاق کار در مدیریت کیفیت¬نوین. فرهنگ مدیریت.شماره پانزدهم، سال پنجم. صص ۵- ۴۲. ۲. اخوان، پیمان و یزدی¬مقدم، جعفر. (۱۳۹۲)، بررسی توام نقش اصول اخلاقی و مدیریت دانش بر عملکردسازمانی. فصلنامه اخلاق در علوم و فنّاوري. شماره ۲، تابستان، سال هشتم. صص ۳۷- ۵۱. ۳. اسکندری، استیره و ایران¬دوست، منصور (۱۳۹۴)، رابطۀ اخلاق کاري و رفتار شهروندي سازمانی با عملکرد سازمانی. فصلنامه اخلاق در علوم و فنّاوري. شماره ۴، سال دهم. صص ۱۰۷- ۱۱۴. ۴. اعتمادي، حسین و دیانتی¬دیلمی، زهرا. (۱۳۸۸)، تأثیر دیدگاه اخلاقی مدیران مالی بر کیفیت گزارش¬هاي مالی شرکتها. فصلنامه اخلاق در علوم و فنّاوري. شماره ۱ و۲، سال چهارم. صص ۱۱-۲۰. ۵. الوانی، سید¬مهدی و سیدنقوی، میرعلی. (۱۳۸۱)، سرمایه اجتماعی، مفاهیم و نظریه¬ها. فصلنامه مطالعات مدیریت. شماره ۳۴. صص ۱۲-۹. ۶. باقري، مسلم و تولايي، روح¬اله. (۱۳۸۹)، بررسي تاثير تعهد سازماني بر عملكرد سازمان¬ها. توسعه انساني پليس. ، دوره ۷، شماره ۳۰، مرداد و شهريور. صص ۷۳- ۹۶. ۷. بحرینی، نسرین. (۱۳۸۹)، اخلاق پژوهش به¬منزله یک دانش: جستجو در اضلاع و هویت معرفتی اخلاق پژوهش. راهبرد فرهنگ. زمستان و بهار، شماره ۸ و ۹. صص ۳۹ - ۵۸. ۸. بیک¬زاد، جعفر ؛ حسین¬پور¬سنبلی، علی¬رضا و صادقی، محمد. (۱۳۸۹)، اخلاق حرفه¬ای. کار و جامعه. شماره ۱۲۵ و ۱۲۶، آبان و آذر. صص ۴-۱۰. ۹. توراني، حيدر و يزداني، محبوبه. (۱۳۸۸)، بررسي رابطه ميان رعايت اصول روابط انساني و بهره¬وري مديران دبيرستان¬هاي دخترانه شهر تهران. نوآوري¬هاي آموزشي، بهار، دوره ۸، شماره ۲۹. صص ۷۵- ۱۰۰. ۱۰. تولایی، روح¬اله. (۱۳۸۸)، عوامل تاثیرگذار بر رفتار اخلاقی کارکنان در سازمان. دوماهنامه توسعه انسانی پلیس. شماره ۲۵، سال ششم. صص ۴۵-۶۴. ۱۱. دازه، نوشین و گرکز، منصور. (۱۳۹۴)، رابطۀ بین استدلال اخلاقی، طرز تفکر، نیت و تمایل اخلاقی حسابداران رسمی. اخلاق در علوم و فناوری. شماره ۱، سال دهم. صص ۱۱۵- ۱۴۰. ۱۲. رحیم¬نیا، فریبرز و نیکخواه¬فرخانی، زهرا. (۱۳۹۲)، بررسي تاثير جو اخلاقي سازمان بر عملكرد سازماني و تمايل به ترك خدمت. نشريه مديريت فردا. شماره ۳۷، زمستان، سال دوازدهم. صص ۵- ۲۲. ۱۳. سلاجقه، سنجر و سیستانی¬خنامان، فاطمه. (۱۳۸۹)، بررسی رابطه میان اخلاق کار وکیفیت خدمات در سازمان¬هاي دولتی شهر کرمان. مجموعه مقالات همایش ملی چالش¬های مدیریت و رهبری در سازمان¬های ایرانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اصفهان. ۱۴. صفرزاده، حسین؛ تدين، اعظم و حرمحمدي، مریم. (۱۳۹۱)، بررسي تأثير استراتژي¬هاي مديريت دانش بر نوآوري و عملكرد سازماني (مطالعه موردي: مراكز آموزشي و درماني شمال فارس)، فصلنامه طلوع بهداشت. دوره ۱۱، شماره ۱. صص ۷۶- ۸۶. ۱۵. قربانی¬زاده، وجه¬اله ؛ حبیبی¬بدرآبادی، حسین و ابراهیم¬زاده، حسین. (۱۳۹۱)، نقش تعدیل-کننده فرایند یادگیری در رابطه بین سرمایه¬فکری و عملکردسازمانی. پژوهش¬های مدیریت عمومی. شماره ۱۶، تابستان. صص ۱۳۵- ۱۶۱. ۱۶. کوشازاده، سید¬علی ؛ رحیم¬نیا، فریبرز و افخمی¬روحانی، حسین. (۱۳۹۱)، اثر اعتماد به مدیران بر تفکر راهبردی سازمانی و نقص آن¬ها در بهبود عملکردسازمانی از راه تعهد سازمانی در بستر آموزش عالی. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی. دوره ۳، شماره ۴. صص ۱۶۳- ۱۸۷. ۱۷. مرتضوی، محسن ؛ ایران نژادپاریزی، مهدی و جعفری، پریوش. (۱۳۹۳)، بررسی رابطه بین اخلاق حرفه¬ای با عملکردکارکنان در بخش فروش شرکت پگاه خوزستان. همایش بین¬المللی مدیریت، تهران، موسسه سفیران فرهنگی مبین. ۱۸. نیکومرام، هاشم ؛رهنماي¬رودپشتی، فریدون؛ طلوعی اشلقی، عباس و تقی¬پوریان، یوسف. (۱۳۹۳)، ارزیابی تاثیر اخلاق حرفه¬اي حسابداران مدیریت بر ویژگی¬هاي کیفی اطلاعات حسابداري مدیریت (با استفاده از تکنیک آنتروپی- فازي)، فصلنامه حسابداري مدیریت. سال هفتم، شماره بیستم. صص ۴۹-۶۶. ۱۹. هرسی، پل و بلانچارد، کنت ایچ. (۱۳۸۲)، مدیریت رفتار سازماني. (قاسم کبیری)، تهران: مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی. (۱۹۹۶). ۲۰. یعقوبی، مریم ؛کریمی، سعید ؛ حسن¬زاده، اکبر؛ جوادی، مرضیه؛ ماندگار، حسنعلی و عابدی، فرزانه. (۱۳۸۸)، بررسی عوامل موثر بر بهبود عملکرد کارکنان بر اساس مدل ACHIEVE از دید مدیران (ارشد، اداری و پرستاری) بیمارستان¬های آموزشی شهر اصفهان. نشریه بیمارستان. سال هشتم شماره ۲، صص ۷- ۱۳.
|