1. اسدی، مرتضی و نعمتی، محمد. (1393)، قضاوت حرفه ای درحسابرسی، فصلنامه حسابدار رسمی، شماره 27، صص 55-39. 2. امامیپور، سوزان و سیف، علی اکبر.( 1382)، بررسی تحولی سبک های تفکر در دانش آموزان و رابطه آن ها با خلاقیت و پیشرفت تحصیلی، فصلنامه نوآوری های آموزشی، تهران، سال سوم، شماره 3، صص56-35. 3. بستانیان، جواد. (1386). قضاوت حرفه ای در حسابرسی، فصلنامه حسابداری، دوره 5، شماره 18، صص 57-25. 4. حاجیها،زهره؛گودرزی، احمد؛ فتاحی، زهرا.(1392)، ارتباط ویژگی های تردید حرفه ای حسابرسان و قضاوت و تصمیم گیری آنها، فصلنامه علمی پژوهشی حسابداری مدیریت، شماره نوزدهم، صص 59-43. 5. حافظ نیا، محمد رضـا.(1377). مقدمـه ای بـر روش تحقیــق در علــوم انــسانی(نوبت 12). تهــران: انتشارات سمت. 6. حساس یگانه، یحیــی. (1385). چالشهای قضاوت حرفهای در حسابرســی، حســابدار رسمی، شــماره دهم و یازدهم، صص 40-29. 7. حسینی، سیدحسین؛ نیکومرام، هاشم؛ رضایی، علی اکبر.(1394)، تبیین مولفه های تأثیرگذار بر تردید حرفه ای حسابرسان با تکیه بر ابعاد فردی، حسابداری مدیریت، شماره25، صص28-13. 8. خسروی، علی اکبر.(1381). سبکهای تفکر)چاپ دوم(. تهران: نشر و پژوهش دادار. 9. دلاور، علی.(1376). روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی(نوبت41). تهران: انتشارات ویرایش. 10. رامین مهر، حمید و چارستاد، پروانه.(1392)، روش تحقیق کمی با کاربرد معادلات ساختاری(نرم افزار لیزرل)، نوبت دوم، تهران: ترمه. 11. رضوی، علی و شیری.(1384)، بررسی تطبیقی رابطه بین سبکهای تفکر دختران و پسران دبیرستانی با پیشرفت تحصیلی آنان، فصلنامه نوآوریهای آموزشی، سال چهارم، شماره 12، صص108-86. 12. زهرابی، مهدی.(1393)، تاثیر تردید حرفه ای بر کیفیت حسابرسی، مجله حسابرس، شماره 70، صص106-100. 13. سلگی، زهرا.(1390). بررسی رابطه بین سبک های تفکر و پیشرفت تحصیلی دانشجویان، اولین همایش ملی یافته های علوم شناختی در تعلیم و تربیت. 14. سیف، علی اکبر.(1387). روانشناسی پرورش نوین(نوبت7). تهران: نشر دوران. 15. فلاح خیراندیش لیالستانی، محمد رضا و قلیزاده، محمد حسن.(1394)، رابطه تردید حرفه ای با نگرش شغلی و تمایل به ترک خدمت حسابرسان، اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و نوآوری در حسابداری. 16. نریمانی،محمد؛ محمد امینی، زرار؛ برهمند، اوشا؛ ابوالقاسمی، عباس.(1386)، ارتباط سرسختی روانشناختی، سبک های تفکر و مهارت های اجتماعی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، پژوهش های نوین روانشناختی، شماره 5، صص107-93. 17. ولی اله، فرزاد؛ شکری، امید؛ کدیور، پروین؛ دانشپور، زهره.(1385)، رابطه سبک های تفکر و رویکردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانشجویان، تازه های علوم شناختی، شماره2، صص52-44. 18. ولیان، حسن؛ عبدلی، محمدرضا؛ کریمی، شبنم.(1396)، طراحی مدل تحلیلی تفسیری-ساختاری(ISM) عوامل موثر بر ترید حرفه ای حسابرسان، دو فصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری، جلد 2، شماره 4، صص 246-215. 19. یعقوب نژاد، احمد؛ رویایی، رمضانعلی؛ آذین فر، کاوه.(1391)، ارتباط بین شاخص های مکتب تردیدگرایی و کیفیت حسابرسی، فصلنامه علمی پژوهشی حسابداری مدیریت، سال پنجم، شماره چهاردهم، صص35-25. 20. یمینی، محمد؛ کدیور، پروین؛ ولی اله، فرزاد؛ مرادی، علیرضا.(1387)، رابطه بین ادراک از محیط یادگیری، ساخت گرایی اجتماعی، سبکهای تفکر با رویکرد عمیق به یادگیری و بازده ها با پیامدهای یادگیری، فصل نامه علمی پژوهش روان شناسی، شماره 12، صص 171-139.
|