1. بنیمهد، بهمن؛ عربی، مهدی؛ و حسنپور، شیوا. (1396). پژوهشهای تجربی و روششناسی در حسابداری (چاپ 4). تهران: انتشارات ترمه. 2. صفرزاده، محمدحسین؛ کاظمی، کاظم و دهقانیسعدی، علیاصغر. (1397). بررسی تأثیر توانمندسازی روانشناختی حسابرسان بر رعایت آیین رفتار حرفهای با تأکید بر نقش تعدیلی جایگاه سازمانی و سابقه کار، بررسیهای حسابداری و حسابرسی، دوره 25، شماره 1، صص 71-90. 3. صفری، سمیه؛ امیدی، علیرضا؛ سجادی، نصرالله؛ و خبیری، محمد. (1395). ارتباط توانمندسازی روانشناختی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی معلمان تربیت بدنی مدارس متوسطه ایران، مدیریت ورزشی، دوره 8، شماره 1، صص 1-23. 4. فیضآبادی، فرشته؛ طاهرآبادی، علیاصغر؛ و خیرالهی، فرشید. (1396). نقش دیدگاه اخلاقی در تعدیل اثر رهبری اصیل بر رفتار ناکارآمد حسابرسان. دانش حسابرسی، دوره 7، شماره 67، 185-209. 5. گودرزوندچگیتی، مهرداد؛ عبدالهزاده لالهدشتی، مهرزاد؛ و رضاییکلیدپری، حمیدرضا. (1397). رابطه رهبری اصیل، توانمندسازی روانشناختی و رفتارهای مثبت شغلی در کارکنان بخش اورژانس، دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دوره 27، شماره 107، صص61-68. 6. مرانجوری، مهدی؛ وکیلیفرد، حمیدرضا؛ پورزمانی، زهرا؛ و رئیسزاده، محمدرضا. (1396). تمایل به رفتار فریبنده و نگرش حسابرسان نسبت به رویههای غیراخلاقی حسابرسی. فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، دوره 12، شماره 3، صص 99-108. 7. موسیوند، مریم؛ فرازیانی، فاتح؛ کریمی، علی؛ و ویسه، مهدی. (1396). تبیین تأثیر مؤلفههای توانمندسازی روانشناختی بر توسعه رفتار کارآفرینانه در بین کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه، مطالعات رفتار مدیریت سازمانی در ورزش، دوره، 4، شماره 4، صص 71-80. 8. مومنی، منصور، فعالقیومی، علی. (1394). تحلیل آماری با استفاده از SPSS (چاپ 14). تهران: گنج شایگان. 9. مهدوی، غلامحسین؛ و زمانی، رضا. (1397). بررسی تأثیر منبع کنترل، تجربه و میزان تحصیلات حسابرسان بر تعهد حرفهای آنان. دوفصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری، دوره 3، شماره 5، صص 131-150. 10. مهدوی، غلامحسین؛ و هوشمند، عبدالحمید. (1392). بررسی تأثیر فرهنگ اخلاقی سازمان بر رفتار حسابرس. دانش حسابرسی، دوره 13، شماره 51، صص 41-61. 11. مهرانی، ساسان؛ و نعیمی، مهدیس. (1382). تئوری اخلاقی و تأثیر فشار بودجه زمانی بر رفتار حسابرسان مستقل، بررسیهای حسابداری و حسابرسی، دوره 10، شماره 2، صص 43-61.
|