1. جدایی، حجت؛ زارعیان، غلامرضا؛ امیریان، سید محمد رضا؛ و عادل، سید محمد رضا. (1396)، عوامل انگیزشی بر پیشرفت یادگیری زبان آموزان در یک دانشگاه نظامی. فصلنامه روانشناسی نظامی، دوره 8، شماره 31، صص 67-81 2. حدادی، صغری .(1393)، تأثیر انگیزشی آموزش بر کیفیت زندگی کلاس و یادگیری در آموزش دانشگاهی، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی، گروه علوم تربیتی. 3. سراوانی، شهرزاد؛ میرزا حسینی، حسن؛ و ضرغام حاجبی، مجید. (1397)، تبیین مدل ساختاری روابط متقابل ابعاد انگیزش کلر با ویژگیهای شخصیتی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران، مجله راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی، دوره 6، شماره 1، صص 22-32. 4. سراوانی، شهرزاد؛ میرزاحسینی، حسن؛ و ضرغام حاجبی، مجید. (1397)، تعیین مدل ساختاری روابط متقابل ابعاد انگیزش کلر با ویژگیهای شخصیتی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران، مجله علوم پزشکی رازی، دوره 25، شماره 8، صص 1-11. 5. سیف، علی اکبر. (1396)، روانشناسی پرورشی نوین، روانشناسی یادگیری و آموزش (چاپ هفتم). تهران: دوران. 6. عمرانی ساروی، صغری. (1391)، مقایسه یادگیری و انگیزش آموزش مداوم جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با استفاده از سه روش آموزش متداوم دانشگاه، طراحی شده با الگوی مریل، رایگلوث و طراحی شده با الگوی مریل، رایگلوث و کلر، رساله دکتری، دانشگاه پیام نور تهران، دانشکده علوم انسانی رشته برنامهریزی آموزش از دور، گروه علوم تربیتی. 7. فردانش، هاشا؛ ابراهیم زاده، عیسی؛ سرمدی، محمد رضا؛ رضایی، منصور؛ و عمرانی، صغری. (1390)، مقایسه یادگیری و انگیزش آموزش مداوم الکترونیکی جامعه پزشکی با استفاده از تلفیق الگوهای طراحی آموزشی و انگیزشی، مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، دوره 12، شماره 5، صص 364-376. 8. کنعانی، مصطفی. (1391)، بررسی تأثیر طراحی آموزش کلر بر یادگیری و یادداری زبان انگلیسی دوره راهنمایی، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی تهران، دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی. 9. محمودی نژاد، رویا؛ مسعودی یکتا، لیلا؛ صمصامی پور، مهتاب؛ زمانیان، مهدی؛ محمودی نژاد دزفولی، امید؛ و کسانی، عزیز. (1398)، بررسی رابطه بین انگیزه پیشرفت و سبکهای حل مسئله دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دزفول، مجله راهبردهای توسعه در آموزش پزشک، دوره 7 شماره 1، صص 17-25. 10. نیکبخت مالواجردی، فاطمه .(1392)، بررسی اثر رفتار مدرسین و سایر عوامل مؤثر بر یادگیری دانشجویان، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه الزهرا، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد، رشته حسابداری.
|