1. بنی مهد ، بهمن ؛ عربی، مهدی؛ حسن پو، شیوا . (1396) ، پژوهش های تجربی و روش شناسی در حسابداری، چاپ سوم، تهران : انتشارات ترمه 2. پرویز، کورش. (1390)، رابطه راهبردهای شناختی وفراشناختی با میزان موفقیت تحصیلی ،فصلنامه راهبردهای آموزش ، دوره چهارم ، شماره 1،صص1-6. 3. پیرا، سادینا ؛ محمد خانی، کامران ؛ تقی پور ظهیر، علی. (1398) ، .مطالعه تاثیر ابعاد محیط آموزشی بر میزان تغییر سرمایه روانشناختی وارزش های اخلاقی دانشجویان منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی، فصلنامه پژوهش های اخلاقی، سال دهم، شماره اول، صص 69-86. 4. داک ورث ،انجلا(1987) ، عزم اشتیاق وثبات قدم ، مترجم سید سینا میرعربشاهی، انتشارات فیروزه. 5. دیانتی دیلمی، زهرا و پاکزاد، عطیه. (1396) ، بررسی درجه اثر بخش بودن آموزش حسابداری در دانشگاهها وعوامل موثر بر آن با استفاده از کارت ارزیابی متوازن ، فصلنامه دانش حسابداری وحسابرسی ، سال ششم، شماره 21،صص121-141. 6. سیف ، علی اکبر. ( 1391)، روانشناسی پرورشی نوین،چاپ هفتم، تهران: انتشارات دوران . 7. شعبانی،حسن .(1392)، مهارت های آموزش: روش ها وفنون تدریس:انتشارات سمت . 8. عباس زاده، محمد؛ بنی فاطمه،حسین؛علیزاده اقدم، محمد باقر.(1397) ،بررسی رابطه بین فرایند جامعه پذیری دانشگاهی با پایبندی به اخلاق پژوهش، جامعه شناسی کاربردی، سال بیست ونه ،شماره 69، صص63-86 . 9. قانعی راد، محمد امین و رشتیانی، آذر. (1394) ، جامعه پذیری علمی ومدیریت بدن در دانشگاه، فصلنامه مطالعات راهبردی ورزش وجوانان، دوره 14، شماره 28،صص 153-168 . 10. کارشکی، حسین . (1388)، کاربردرویکردهای ساختارگرایی اجتماعی در یادگیری الکترونیکی، همایش کشوری کاربرد الکترونیکی در علوم پزشکی، 28و29 بهمن . 11. کدیور ، پروین. (1379)، روانشناسی یادگیری، تهران : انتشارات سمت. 12. محسنی تبریزی،علیرضا ؛ قاضی طباطابایی ، محمود ؛ مرجایی ، هادی .(1389)، تاثیر مسائل وچاش های محیط علمی برجامعه پذیری دانشگاهی، فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی در آموزش عالی، سال شانزدهم، شماره 1،بهار89،صص55-67. 13. محمدی ، مهدی و عابدینی بلترک ،میمنت.( 1398)، ساخت واعتباریابی مقیاس برنامه درسی سازنده گرا درآموزش عالی ، دوفصلنامه مطالعات برنامه ریزی درسی آموزش عالی.سا ل دهم ، شماره 19، صص123-148 . 14. همتی، رضا ؛ مهدیه، عرفه ؛ ودادهیر، ابوعلی.(1395) ،فرایند جامعه پذیری دانشگاهی دانشجویا ن دکتری دانشگاه اصفهان ،فصلنامه پژوهش وبرنامه ریزی در آموزش عالی،سال بیست ودو، شماره 1،بهار95، صص 45-73 .
|