1. اسدی، سحر. (۱۳۸۸)، رابطه ماکیاولگرایی با ویژگیهای شخصی حسابداران، رساله کارشناسی ارشد رشته حسابداری، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبایی. 2. باقرپور ولاشانی، محمد علی؛ ساعی، محمدجواد؛ شعنی، اسماعیل.(1391)، تحلیل دیدگاه حسابرسان در رابطه با عوامل مؤثر بر رضایتمندی شغلی آنها، پژوهشهای تجربی حسابداری، دوره 2، شماره 2، زمستان، صص 65-94. 3. بنی مهد، بهمن. (1391)، مطالعه ماکیاولیسم میان دانشجویان رشته حسابداری و حسابداران شاغل در حرفه، نخستین همایش حسابداری ارزشی، دانشگاه امور اقتصادی. 4. بیگی هرچگانی، ابراهیم؛ بنی مهد، بهمن؛ رئیس زاده، سید محمدرضا؛ رویایی، رمضانعلی.(1395)، بررسی تاثیر ویژگی های رفتاری فرصت طلبی بر هشدار دهی حسابرسان، دوفصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری، شماره 2،پاییز و زمستان، سال 1، صص 65-95. 5. پیروزوند، سهیلا. (1390)، بررسی و نقد نسبیگرایی اخلاقی، رساله کارشناسی ارشد رشته مدرسی، دانشگاه باقرالعلوم. 6. حسینی، سیده محبوبه؛ سلیمانی، مجید؛ اوحدی، فریدون.(1393)، مقایسه جهت گیری های اخلاقی در جامعه پزشکان و حسابرسان، مدیریت فرهنگی، دوره8، شماره4، زمستان، صص 118-127. 7. سلیمانی، نادر؛ عباس زاده، ناصر،؛ نیازآذری، بهروز. (1391)، رابطه اخلاق کار با رضایت شغلی و استرس شغلی کارکنان در سازمان آموزش فنی و حرفه ای شهر تهران، رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، دوره 3، شماره 1، بهار، صص 21-36. 8. شعبان، رضوان؛ بنی مهد، بهمن؛ رویایی، رمضانعلی. (1396)، اثر محافظه کاری اجتماعی و ماکیاولیسم بر استقلال حسابرسان، دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، دوره6، شماره 22، تابستان، صص 75-86. 9. فرقاندوست حقیقی، کامبیز؛ بنی مهد، بهمن؛ ولی لر، حیدر. (۱۳۹۳)، بررسی تطبیقی ماکیاولیسم میان حسابداران، حسابرسان، پزشکان و مهندسان، پژوهش های حسابداری مالی و حسابرسی، دوره۶، شماره23، صص ۴۱-۵۴. 10. کنعانی کاشانی، علی. (1395)، ارائه الگوی مناسب در بررسی روابط بین علاقه به پول، ماکیاولیسم و رفتار غیر اخلاقی کارکنان(مورد مطالعه شرکت ارتباطات الکترونیک)، دومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین درعلوم انسانی، تهران. 11. مرادی مهدی، بیات، نعیمه.(1395). حسابرسی پیشرفته( چاپ اول). مشهد: انتشارات مرندیز. 12. موسوی کاشی، زهره و زاهدی قره بابا، داود. (۱۳۹۵)، رابطه بین سبکهای رهبری و رضایت شغلی در حسابرسان شاغل در موسسات حسابرسی، دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، دوره ۵، شماره ۲۰، زمستان، صص ۱۰۳-۱۱۶.
|