۱. بنی مهد، بهمن.، درویش، حدیثه. (۱۳۹۵). اعتماد اجتماعی و نگرش حسابرسان درباره استقلال، فصلنامه علمی پژوهشی دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، سال پنجم، شماره ۱۹، پاییز، ۱۷-۲۸. ۲. پروری، پیمان.، سهرابی، روح الله.، نقدی، اسدالله. (۱۳۹۵). پژوهشی در تعامل بین اعتماد سازمانی و سکوت سازمانی کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا)، فصلنامه فرهنگ در دانشگاه اسلامی، شماره ۱۸، سال ششم، شماره اول: ۱۳۵-۱۶۰. ۳. خسرو آیاد، طاهره.، بنی مهد، بهمن. (۱۳۹۴). پیش بینی بی اخلاقی و فساد مالی با توجه به اعتماد اجتماعی در حرفه حسابرسی، فصلنامه اخلاق در علوم و فنّاوری، سال دهم، شماره ۴، ۴۵-۵۵. ۴. رحیمیان، نظام الدین.، جان فدا، رضا. (۱۳۹۳). بررسی تأثیر چرخش اجباری و داوطلبانه موسسات حسابرسی بر کیفیت حسابرسی، فصلنامه حسابرسی: نظریه و عمل، سال اول، شماره ۱، تابستان، ۶۷-۸۹. ۵. رنجبر، هادی.، حق دوست، علی اکبر.، صلصالی، مهوش.، خوشدل، علیرضا.، سلیمانی، محمد علی.، بهرامی، نسیم. (۱۳۹۱). نمونه گیری در پژوهش های کیفی: راهنمایی برای شروع، مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سال دهم، شماره ۳، پاییز، ۲۳۸-۲۵۰ ۶. شمس، شهاب الدین.، اسفندیاری مقدم، امیر تیمور. (۱۳۹۳). ارتباط ابعاد مختلف اعتماد سازمانی با رضایت شغلی کارکنان، فصلنامه علمی- پژوهشی مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)، سال بیست و سوم، شماره ۷۷: ۱۷۱-۱۸۵. ۷. قربانی، سعید.، آقایی، محمد علی.، احمدیان، وحید.، نیکزادقادیکلایی، مهدیس. (۱۳۹۳). بررسی نارساییهای مدل حسابرسی مبتنی بر سیستم و امکان جایگزینی آن با مدل حسابرسی مبتنی بر ریسک در ایران، سال چهاردهم، شماره ۵۷، زمستان، ۱۲۹-۱۳۶. ۸. کریمی مزیدی، احمدرضا؛ اسلامی، قاسم و ناجیعظیمی، زهرا (۱۳۹۲). نقش قابلیتهای دانشمحور در عملکرد شرکتها، از دیدگاه قابلیتهای سازمانی (مدل قابلیتهای سازمانی دانشمحور - عملکرد). فصلنامه پژوهش و توسعه فناوری. ۳(۶)، ص ۱-۲۶. ۹. نیک نشان، شقایق.، نوروزی، رضا علی.، نصر اصفهانی، احمدرضا. (۱۳۸۹). تحلیلی بر رویکردهای روایی در پژوهش کیفی، فصلنامه روش شناسی علوم انسانی، سال ۱۶، شماره ۶۲، بهار، ۱۴۱-۱۶۰.
|