1. امامی، سید مجید و جباردخت، حجت. (1399)، پیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران، فصلنامه فرهنگ و ارتباطات، دوره 2، شماره 11، صص 161-194. 2. الماسی، سیده زینب؛ هاشمی حبیب آبادی، راحله؛ رحمانی، رامین. (1398)، بررسی وضعیت سلامت روان و عوامل موثر بر آن، فصلنامه علمی پژوهان، دوره 18، شماره 2، صص 30-38. 3. ادراکی، میترا؛ رامبد، معصومه؛ عبدلی، روحاله. (1390)، همبستگی رضایت تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری، فصلنامه آموزش در علوم پزشکی، دوره 11، شماره 1، صص 32-39. 4. بیرانوند، جواد و شکری، سمیرا. (1400)، رابطه بین فراشناخت با بهداشت هیجانی و انگیزه پیشرفت تحصیلی، فصلنامه پیشرفتهای نوین در روانشناسی، دوره 4، شماره 36، صص 54-64. 5. تمناییفر، محمدرضا؛ سلامی محمد آبادی، فاطمه؛ دشتبانزاده، سمیه. (1390)، رابطه بهداشت هیجانی و شادکامی با موفقیت تحصیلی دانشجویان، فصلنامه فرهنگ در دانشگاه اسلامی، دوره 15، شماره 2، صص 46-63. 6. حسینپور، سعید؛ خردیار، سینا؛ خوزین، علی؛ محمدی نوده، فاضل. (1400)، بررسی اثر سلامت روانی و کمالگرایی بر تصمیمگیری اخلاقی حسابداران با نقش میانجی اهمال-کاری، دوفصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری، دوره 6، شماره 11، صص 93-121. 7. خاندوزی، بزرگمهر؛ خوزین، علی؛ سعیدی، پرویز؛ دیدهخانی، حسین. (1396)، تأثیر سلامت روانی بر تصمیمات اخلاقی مدیران مالی بر پایه مدل رفتاری شیب لغزنده و رفتار جبرانی، فصلنامه حسابداری سلامت، دوره 6، شماره 2، صص 46-64. 8. خواجوی، شکراله و نحاس، کاظم. (1398)، افزایش یادگیری حسابداری به وسیله نقشه مفهومی، فصلنامه بررسیهای حسابداری و حسابرسی، دوره 26، شماره 3، صص 393-412. 9. داوری، علی و رضازاده، آرش. (1396)، مدلسازی معادلات ساختاری با نرم افزار پی ال اس، تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی. 10. رضوانی، سپیده؛ ایمنی، بهزاد؛ نادری، رامین. (1399)، رابطه بهداشت روان و هوش هیجانی در ارتقای تحصیلی دانشجویان، فصلنامه پژوهان، دوره 18، شماره 4، صص 39-45. 11. سادات مرتضوی، نرگس و یاراللهی، نعمت اله. (1394)، فراتحلیل رابطه بین تاب آوری و سلامت روان، فصلنامه اصول بهداشت روانی، دوره 17، شماره 3، صص 103-108. 12. عجم، علی اکبر. (1395)، نقش سلامت روانی و اجتماعی در انگیزه و موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی، فصلنامه آموزش در علوم پزشکی، دوره 16، شماره 41، صص 356-365. 13. عزیزی نژاد، بهاره؛ پورحیدر، رحیمه؛ سلطانی، پوران. (1393)، بررسی ارتباط سلامت روانی و عوامل درون دانشگاهی در میان دانشجویان رشته بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، فصلنامه پرستاری و مامایی، دوره 12، شماره 12، صص 1139-1146. 14. غفاری، ابوالفضل و ارفع بلوچی، فاطمه. (1390)، رابطه انگیزش پیشرفت، خودانگاره تحصیلی و اضطراب امتحان در دانشجویان، فصلنامه پژوهش های روان شناسی بالینی، دوره 1، شماره 2، صص 1-16. 15. میرکمالی، سید محمد؛ خباره، کبری؛ فرهادی امجد، فرهاد. (1394)، نقش سلامت هیجانی (روانی) بر عملکرد تحصیلی با میانجیگری پیشرفت تحصیلی، فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی، دوره 16، شماره 2، صص 101-109. 16. موسوی مقدم، سید رحمت اله؛ توان، حامد؛ سایه میری، کورش؛ نادری، سوسن. (1393)، بررسی وضعیت سلامت عمومی دانش آموزان پسر و دختر مدارس راهنمایی، فصلنامه دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دوره 22، شماره 2، صص 57-65. 17. معینی، بابک؛ رضاپور، فروزان؛ تاپاک، لیلی؛ گراوندی، اعظم. (1399)، رابطه شادکامی و سلامت روان با سلامت اجتماعی در کارکنان بخش سلامت، فصلنامه آموزش و سلامت جامعه، دوره 7، شماره 2، صص 119-125. 18. محیالدین شیخالاسلامی، حسین. (1400)، رابطه تیپهای شخصیتی و هوش هیجانی با سلامت روانی، فصلنامه رویکردی نو در علوم تربیتی، دوره 3، شماره 1، صص 20-25. 19. نورادی، میترا. (1400)، رابطه ویژگیهای شخصیتی با حمایت اجتماعی، رضایت از زندگی و عملکرد تحصیلی دانشجویان، فصلنامه مدیریت و چشم انداز آموزش، دوره 3، شماره 8، صص 105-127.
|