۱. امانیبابادی، سحر؛ صالحی، الهکرم؛ خدامرادی، محمد و جرجرزاده، علیرضا. (۱۳۹۹)، الگوی شناختی انتخاب تاثیرگذارترین راهبرد افشای کربن براساس فشارهای اجتماعی ذینفعان در سطح بازار سرمایه: رویکردهای تحلیلی مجموعه راف، دو فصلنامه علمی حسابداری ارزشی و رفتاری، سال ۵، شماره ۱۰، صص ۴۳-۶۸. ۲. امیدوار، مریم؛ وکیلیفرد، حمیدرضا و عابدینی، بیژن. (۱۳۹۹). طراحی مدل تفسیرگرایانه/ساختارمندانه اثربخشترین علل کیفیت حسابرسی بخش عمومی، دوفصلنامه علمی حسابداری دولتی، سال هفتم، شماره ۱، صص ۱۴۵-۱۶۰ ۳. ایرانی، حمیدرضا.، سلطانی، مرتضی؛ جمشیدزاده، مولود و بابائی، یاور. (۱۴۰۰)، شناسایی عوامل اثرگذار و اثرپذیر پذیرش شهروندی شرکتی در کسب وکارهای گردشگری، گردشگری و توسعه، سال دهم، شماره ۱، صص ۳۰۳-۳۱۹ ۴. جمال لیوانی، حمید؛ معطوفی، علیرضا؛ صفری گرایلی، مهدی و گرکز، منصور. (۱۴۰۰). الگوسازی مبتنی بر تحلیل پیوندیِ مزیتهای رقابتی اِلمانهای حسابداری سبز براساس تحلیل کیفی/تعاملی (IQA)، حسابداری مدیریت، سال چهاردهم، شماره ۵۰، صص ۱۵۵-۱۷۵ ۵. حاجیها، زهره. (۱۳۹۷)، راهبردهای رقابتی، عملکرد شرکت و مسئولیتپذیری اجتماعی به عنوان راهبرد سوم، حسابداری مدیریت، سال یازدهم، شماره ۳۶، صص ۳۱-۴۳. ۶. حجازی، رضوان و ابوحمزه، مینا. (۱۳۹۳)، به سوی شهروند شرکتی، حسابداری؛ پاسخگویی و منافع جامعه؛ پژوهشهای حسابداری، سال چهارم، شماره ۲، صص ۱-۱۹. ۷. حقیقی، محمد و جلالی، سیدحسین. (۱۳۹۶)، شکلگیری شراکتهای راهبردی از دیدگاه تئوری نهادی، مدیریت بازرگانی، سال نهم، شماره ۴، صص ۷۱۷-۷۳۸. ۸. خاکی، محمودرضا؛ حمیدیان، محسن؛ خسرویپور، نگار و صراف، مریم. (۱۴۰۰)، آنومی فشارهای اجتماعی بر گزارشگری مالی متهورانه: تحلیل نظریه برداشت نقدگرایانه مدیر، حسابداری مدیریت، سال چهاردهم، شماره ۴۸، صص ۲۳-۴۴. ۹. خواجوی، شکراله و اعتمادیجوریابی، مصطفی. (۱۳۹۴)، مسئولیت اجتماعی شرکتها و گزارشگری آن، حسابداری سلامت، سال چهارم، شماره ۲، صص ۱۰۴-۱۲۳. ۱۰. خواجوی، شکراله و محمدیان، محمد. (۱۳۹۷)، الگوی مفهومی حسابداری شهروندی مبتنی بر تفکر انتقادی، حسابداری مدیریت، سال یازدهم، شماره ۳۷، صص ۹۷-۱۰۶. ۱۱. عباسزاده، محمد؛ علیزادهاقدم، محمدباقر و اسلامیبناب، سیدرضا. (۱۳۹۱)، بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و آنومی اجتماعی، مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران، سال یکم، شماره ۱، صص ۱۴۵-۱۷۲ ۱۲. عبدی، مصطفی؛ کردستانی، غلامرضا و رضازاده، جواد. (۱۳۹۸). طراحی الگوی منسجم گزارشگری پایداری شرکتها، پژوهشهای حسابداری مالی، سال یازدهم، شماره ۴، صص ۲۳-۴۴ ۱۳. کرمی قلعهسیدی، مریم و صالحی، الهکرم. (۱۳۹۷)، اثرات تغییرات اجتماعی بر توسعه حسابداری، حسابداری مدیریت، سال یازدهم، شماره ۳۸، صص ۷۹-۹۲. ۱۴. محسنیتبریزی، علیرضا؛ معیدفر، سعید و گلابی، فاطمه. (۱۳۹۰). بررسی اعتماد اجتماعی با نگاهی نسلی به جامعه، جامعه شناسی کاربردی، سال بیست و دوم، شماره ۱، صص ۴۱-۷۰. ۱۵. محمدیان، محمد و ستایش، محمدحسین. (۱۳۹۷)، الگویی برای گزارشگری مالی و غیرمالی بانکها: از طریق شاخصسازی گزارشگری شهروند شرکتی، پژوهشهای کاربردی در گزارشگری مالی، سال هفتم، شماره ۱، صص ۴۳-۷۰. ۱۶. محمودخانی، مهناز؛ رحمانی، علی؛ همایون، سعید و نیاکان، لیلی. (۱۴۰۰)، شناسایی مؤلفههای گزارشگری پایداری در صنعت بیمه، دو فصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری، سال ششم، شماره ۱۱، صص ۲۱۶-۱۸۷ ۱۷. مرادی، مجید. (۱۳۹۵)، نقش تئوری مشروعیت و تئوری ذینفعان در مسئولیت اجتماعی شرکتها، فصلنامه مطالعات اقتصادی، مدیریت مالی، حسابداری، سال دوم، شماره ۴، صص ۱۷۴-۱۸۶.
|