1. امانیبابادی، سحر؛ صالحی، الهکرم؛ خدامرادی، محمد و جرجرزاده، علیرضا. (۱۳۹۹)، الگوی شناختی انتخاب تاثیرگذارترین راهبرد افشای کربن براساس فشارهای اجتماعی ذینفعان در سطح بازار سرمایه: رویکردهای تحلیلی مجموعه راف، دو فصلنامه علمی حسابداری ارزشی و رفتاری، سال ۵، شماره ۱۰، صص ۴۳-۶۸. 2. امیدوار، مریم؛ وکیلیفرد، حمیدرضا و عابدینی، بیژن. (1399). طراحی مدل تفسیرگرایانه/ساختارمندانه اثربخشترین علل کیفیت حسابرسی بخش عمومی، دوفصلنامه علمی حسابداری دولتی، سال هفتم، شماره 1، صص 145-160 3. ایرانی، حمیدرضا.، سلطانی، مرتضی؛ جمشیدزاده، مولود و بابائی، یاور. (1400)، شناسایی عوامل اثرگذار و اثرپذیر پذیرش شهروندی شرکتی در کسب وکارهای گردشگری، گردشگری و توسعه، سال دهم، شماره 1، صص 303-319 4. جمال لیوانی، حمید؛ معطوفی، علیرضا؛ صفری گرایلی، مهدی و گرکز، منصور. (1400). الگوسازی مبتنی بر تحلیل پیوندیِ مزیتهای رقابتی اِلمانهای حسابداری سبز براساس تحلیل کیفی/تعاملی (IQA)، حسابداری مدیریت، سال چهاردهم، شماره 50، صص 155-175 5. حاجیها، زهره. (1397)، راهبردهای رقابتی، عملکرد شرکت و مسئولیتپذیری اجتماعی به عنوان راهبرد سوم، حسابداری مدیریت، سال یازدهم، شماره 36، صص 31-43. 6. حجازی، رضوان و ابوحمزه، مینا. (1393)، به سوی شهروند شرکتی، حسابداری؛ پاسخگویی و منافع جامعه؛ پژوهشهای حسابداری، سال چهارم، شماره 2، صص 1-19. 7. حقیقی، محمد و جلالی، سیدحسین. (1396)، شکلگیری شراکتهای راهبردی از دیدگاه تئوری نهادی، مدیریت بازرگانی، سال نهم، شماره 4، صص 717-738. 8. خاکی، محمودرضا؛ حمیدیان، محسن؛ خسرویپور، نگار و صراف، مریم. (1400)، آنومی فشارهای اجتماعی بر گزارشگری مالی متهورانه: تحلیل نظریه برداشت نقدگرایانه مدیر، حسابداری مدیریت، سال چهاردهم، شماره 48، صص 23-44. 9. خواجوی، شکراله و اعتمادیجوریابی، مصطفی. (1394)، مسئولیت اجتماعی شرکتها و گزارشگری آن، حسابداری سلامت، سال چهارم، شماره 2، صص 104-123. 10. خواجوی، شکراله و محمدیان، محمد. (1397)، الگوی مفهومی حسابداری شهروندی مبتنی بر تفکر انتقادی، حسابداری مدیریت، سال یازدهم، شماره 37، صص 97-106. 11. عباسزاده، محمد؛ علیزادهاقدم، محمدباقر و اسلامیبناب، سیدرضا. (1391)، بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و آنومی اجتماعی، مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران، سال یکم، شماره 1، صص 145-172 12. عبدی، مصطفی؛ کردستانی، غلامرضا و رضازاده، جواد. (1398). طراحی الگوی منسجم گزارشگری پایداری شرکتها، پژوهشهای حسابداری مالی، سال یازدهم، شماره 4، صص 23-44 13. کرمی قلعهسیدی، مریم و صالحی، الهکرم. (1397)، اثرات تغییرات اجتماعی بر توسعه حسابداری، حسابداری مدیریت، سال یازدهم، شماره 38، صص 79-92. 14. محسنیتبریزی، علیرضا؛ معیدفر، سعید و گلابی، فاطمه. (1390). بررسی اعتماد اجتماعی با نگاهی نسلی به جامعه، جامعه شناسی کاربردی، سال بیست و دوم، شماره 1، صص 41-70. 15. محمدیان، محمد و ستایش، محمدحسین. (1397)، الگویی برای گزارشگری مالی و غیرمالی بانکها: از طریق شاخصسازی گزارشگری شهروند شرکتی، پژوهشهای کاربردی در گزارشگری مالی، سال هفتم، شماره 1، صص 43-70. 16. محمودخانی، مهناز؛ رحمانی، علی؛ همایون، سعید و نیاکان، لیلی. (۱۴۰۰)، شناسایی مؤلفههای گزارشگری پایداری در صنعت بیمه، دو فصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری، سال ششم، شماره 11، صص ۲۱۶-۱۸۷ 17. مرادی، مجید. (۱۳۹۵)، نقش تئوری مشروعیت و تئوری ذینفعان در مسئولیت اجتماعی شرکتها، فصلنامه مطالعات اقتصادی، مدیریت مالی، حسابداری، سال دوم، شماره 4، صص ۱۷۴-۱۸۶.
|