۱. الوانی، سید مهدی.(۱۳۸۶). مدیریت عمومی(چاپ سی و یکم). تهران: نشر نی ۲. احدیانپورپروین، دنیا. (۱۳۹۳)، نسبیتفرهنگیمبتنی بر رویکرد رفتاری: با تاکید بر نقش حسابداری مدیریت در تصمیمگیری مدیریت، فصلنامه دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، سال سوم، شماره نهم، بهار، صفحه۵۱-۳۴ ۳. سجادی، سیدحسین، صوفی، علی. (۱۳۹۰). حسابداریمدیریتپیشرفته(چاپ دوم). اهواز: انتشارات دانشگاه شهید چمران، صفحه ۳۹-۳۷ ۴. رضوانی، حمید رضا، سهام خدم، مازیار.(۱۳۹۰)، مطالعه تطبیقی گونه شناسی های فرهنگ سازمانی مطالعه موردی شرکت های پگاه فارس و شام شام، مدیریت دولتی، دوره ۳، شماره ۶، بهار و تابستان، ص ۷۹تا۹۲ ۵. رهنمایرودپشتی، فریدون. (۱۳۹۱). حسابداریمدیریترفتاری (چاپاول). تهران:دانشگاهآزاد اسلامی ۶. رهنمایرودپشتی، فریدون؛ خردیار، سینا؛ ایمنی، محسن. (۱۳۹۵). ریشهی تاریخی جریان پژوهشها در حسابداریمدیریت رفتاری(تئوریها و روشهایپژوهش)، دو فصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری، سال اول، شماره اول، بهار و تابستان، صفحه ۵۲-۲۵ ۷. ناصری، احمد، جوادی، سید علی.(۱۳۹۲)، بررسی ارتباط بین فرهنگ سازمانی و سیستم های ارزیابی عملکرد در شرکت های تولیدی بورس اوراق بهادار تهران، مجله پیشرفت های حسابداری دانشگاه شیراز، دوره پنجم، شماره دوم، صفحه ۱۳۱-۱۶۰ ۸. نمانیان، فرشید، فیضالهزاده، صادق. (۱۳۹۴)، تأثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد سازمان با نقش میانجی نوآوری (مطالعة موردی: شهرک صنعتی ایلام(، مجله فرهنگایلام، دوره ۱۶، شماره ۴۶ و ۴۷، بهار و تابستان، صفحه ۱۶۱-۱۷۴ ۹. نمازی، محمد. (۱۳۸۴)، بررسی کاربردهای تئوری نمایندگی در حسابداریمدیریت، مجله علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز، دوره ۲۲، شماره ۲(پیاپی ۴۳)، صفحه ۱۶۴-۱۴۷ ۱۰. نمازی، محمد.(۱۳۹۱). حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل جلد اول (چاپ اول). شیراز: مرکزپژوهشسامانههای یکپارچه و نظامهای اطلاعاتی مالی امام حسن مجتبی ۱۱. مومنی، منصور. (۱۳۹۲). مدلسازی معادلات ساختاری با تاکید بر سازههای بازتابنده و سازنده(چاپ اول). تهران: مولف ۱۲. علامه، سید محسن؛ عسکری، نوربخش؛ خزائی پول، جواد.(۱۳۹۵)، بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد سازمانی: تأکید بر نقش تسهیم دانش و چابکی سازمانی با رویکرد کارت امتیازی متوازن، مدیریت فرهنگ سازمانی، دوره ۱۴، شماره ۲، صفحه ۴۵۳-۴۷۴
|