1. الوانی، سید مهدی.(1386). مدیریت عمومی(چاپ سی و یکم). تهران: نشر نی 2. احدیانپورپروین، دنیا. (1393)، نسبیتفرهنگیمبتنی بر رویکرد رفتاری: با تاکید بر نقش حسابداری مدیریت در تصمیمگیری مدیریت، فصلنامه دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، سال سوم، شماره نهم، بهار، صفحه51-34 3. سجادی، سیدحسین، صوفی، علی. (1390). حسابداریمدیریتپیشرفته(چاپ دوم). اهواز: انتشارات دانشگاه شهید چمران، صفحه 39-37 4. رضوانی، حمید رضا، سهام خدم، مازیار.(1390)، مطالعه تطبیقی گونه شناسی های فرهنگ سازمانی مطالعه موردی شرکت های پگاه فارس و شام شام، مدیریت دولتی، دوره 3، شماره 6، بهار و تابستان، ص 79تا92 5. رهنمایرودپشتی، فریدون. (1391). حسابداریمدیریترفتاری (چاپاول). تهران:دانشگاهآزاد اسلامی 6. رهنمایرودپشتی، فریدون؛ خردیار، سینا؛ ایمنی، محسن. (1395). ریشهی تاریخی جریان پژوهشها در حسابداریمدیریت رفتاری(تئوریها و روشهایپژوهش)، دو فصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری، سال اول، شماره اول، بهار و تابستان، صفحه 52-25 7. ناصری، احمد، جوادی، سید علی.(1392)، بررسی ارتباط بین فرهنگ سازمانی و سیستم های ارزیابی عملکرد در شرکت های تولیدی بورس اوراق بهادار تهران، مجله پیشرفت های حسابداری دانشگاه شیراز، دوره پنجم، شماره دوم، صفحه 131-160 8. نمانیان، فرشید، فیضالهزاده، صادق. (1394)، تأثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد سازمان با نقش میانجی نوآوری (مطالعة موردی: شهرک صنعتی ایلام(، مجله فرهنگایلام، دوره 16، شماره 46 و 47، بهار و تابستان، صفحه 161-174 9. نمازی، محمد. (1384)، بررسی کاربردهای تئوری نمایندگی در حسابداریمدیریت، مجله علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز، دوره 22، شماره 2(پیاپی 43)، صفحه 164-147 10. نمازی، محمد.(1391). حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل جلد اول (چاپ اول). شیراز: مرکزپژوهشسامانههای یکپارچه و نظامهای اطلاعاتی مالی امام حسن مجتبی 11. مومنی، منصور. (1392). مدلسازی معادلات ساختاری با تاکید بر سازههای بازتابنده و سازنده(چاپ اول). تهران: مولف 12. علامه، سید محسن؛ عسکری، نوربخش؛ خزائی پول، جواد.(1395)، بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد سازمانی: تأکید بر نقش تسهیم دانش و چابکی سازمانی با رویکرد کارت امتیازی متوازن، مدیریت فرهنگ سازمانی، دوره 14، شماره 2، صفحه 453-474
|