۱. آزاد، عبداله; کاظمی، محبوبه (۱۳۹۲). درآمد، شرکا، کارکنان و بهره وری در موسسات حسابرسی، فصلنامه حسابدار رسمی، شماره ۲۱، صص ۱۵-۶. ۲. استیفن پی، رابینز (۱۳۷۷). رفتار سازمانی، مفاهیم، نظریهها و کاربردها. ترجمه علی پارساییان، جلد اول، تهران: دفتر پژوهش های فرهنگی، چاپ اول. ۳. امامی، حسن (۱۳۸۶). حقوق مدنی. جلد اول، تهران: انتشارات اسلامیه، چاپ بیست و هفتم. ۴. باصری، سعید (۱۳۸۵). بررسی رضایت شغلی در میان حسابرسان شاغل در موسسات حسابرسی و حسابداران واحدهای تجاری و مقایسه رضایت شغلی دو گروه. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران. ۵. باقرپور ولاشانی؛ محمد علی، ساعی، محمد جواد؛ شعنی، اسماعیل (۱۳۹۱). تحلیل دیدگاه حسابرسان در رابطه با عوامل موثر بر رضایت شغلی آنها. پژوهشهای تجربی حسابداری، شماره ۶، صص ۹۴-۶۵. ۶. حائری شاه باغ، علی (۱۳۸۷). شرح قانون مدنی. جلد اول، تهران: کتابخانه گنج دانش، چاپ سوم. ۷. حکیمی، محمدرضا؛ حکیمی، محمد؛ حکیمی، علی (۱۳۸۶). الحیاه. جلد سوم، ترجمه احمد آرام، قم: انتشارات دلیل ما، چاپ هشتم. ۸. دیانتی دیلمی زهرا؛ منطقی، خسرو؛ مشهدی، سیده پریسا (۱۳۹۵). بررسی ضرورت حسابداری اسلامی از دید خبرگان دانشگاهی، فصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری. شماره (۱)۱، ۲۴-۱. ۹. رضاییان، علی (۱۳۸۰). مدیریت رفتار سازمانی. تهران: انتشارات سمت، چاپ اول. ۱۰. سوری، علی؛ ابراهیمی، محسن؛ حسینی دوست، احسان (۱۳۸۹). رابطه بهرهوری و دستمزد با تأکید بر تحصیلات نیروی کار (مطالعه موردی: صنعت ایران). پژوهشنامه اقتصادی. شماره ۳۸،صص ۳۳۰-۳۱۱. ۱۱. شهیدی، مهدی (۱۳۹۰). حقوق مدنی (عقود معین). تهران: انتشارات مجد، چاپ سیزدهم. ۱۲. صالح نیا، نفیسه و تقی ابراهیمی سالاری (۱۳۹۳). رابطه اخلاق اسلامی و عدم تقارن اطلاعات در بازار کار. هشتمین همایش دوسالانه اقتصاد اسلامی (اخلاق در اقتصاد اسلامی و اقتصاد ایران). ۱۳. صدر، محمدباقر (۱۳۹۳). اقتصاد ما. جلد اول، ترجمه ابوالقاسم حسینی ژرفا، قم:انتشارات دارالصدر، چاپ اول. ۱۴. طاهری، شهنام(۱۳۸۰). بهرهوری و تجزیه و تحلیل آن در سازمان ها. تهران: نشر هوای تازه، چاپ ۶. ۱۵. قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران (مصوب ۱۸ اردیبهشت ۱۳۰۷). مواد ۵۴۶ تا ۵۷۰، مواد ۴۶۶ تا ۵۱۷ و ماده ۸۳. ۱۶. قرآن کریم، ترجمه محمد مهدی فولادوند، تهران: دار القران کریم. ۱۷. قلی پور، آرین(۱۳۸۶). مدیریت رفتار سازمانی، رفتار فردی. تهران: انتشارات سمت، چاپ پنجم. ۱۸. کاتوزیان، ناصر (۱۳۸۷). عقود معین. جلد اول، تهران: شرکت سهامی انتشار، چاپ دهم. ۱۹. کاتوزیان، ناصر (۱۳۸۷). قانون مدنی در نظم حقوق کنونی. تهران: انتشارات میزان، چاپ هفدهم. ۲۰. کهریزسنگی، هاجر (۱۳۹۱). تاثیر جریان نقدی آزاد و هزینه نمایندگی بر عملکرد واحدهای تجاری. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه اصفهان. ۲۱. موسوی، فضل الله (۱۳۷۹). نگاهی به جنبههای عمومی حقوق کار با تکیه بر قانون کار جمهوری اسلامی ایران. دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، شماره ۵۰، صص ۱۳۶-۸۹. ۲۲. ناظمی، امین و فقیهی، علی (۱۳۹۵). بررسی دیدگاه های شاغلین در موسسات حسابرسی نسبت به مضاربه و اجاره از دو بعد بهره وری و رضایت شغلی مطلوب. چهاردهمین همایش ملی حسابداری ایران. دانشگاه ارومیه. ۲۳. نجابت، انسیه (۱۳۸۹). بهرهوری و نظام پرداخت. راهبرد و توسعه، شماره ۲۳، صص ۱۶۴- ۱۴۹. ۲۴. نمازی، محمد (۱۳۸۴). بررسی کاربردهای تئوری نمایندگی در حسابداری مدیریت. مجله علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز، دوره ۲۲، صص۱۶۴- ۱۴۷. ۲۵. نمازی، محمد و مرادی، جواد (۱۳۸۴). بررسی تجربی سازه های موثر در تعیین پاداش هیات مدیره شرکت های پذیرفته شده در بررسی اوراق بهادار تهران. مطالعات تجربی حسابداری مالی، شماره ۱۰ و۱۱، صص ۷۳-۱۰۲. ۲۶. هرسی، پال و بلانچارد، کنث (۱۳۷۹). مدیریت رفتار سازمانی کاربرد منابع انسانی. ترجمه علی علاقه بند، تهران: انتشارات امیرکبیر، چاپ شانزدهم. ۲۷. یعقوبی، عبدالرسول (۱۳۸۰). تعامل تمدن اسلام و غرب. معرفت، شماره ۴۵، صص ۴۷-۳۱. ۲۸. وکیلی فرد حمیدرضا و حسین پور، فاطمه(۱۳۹۶). بررسی اثر شدت نگرش مذهبی حسابداران بر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت. فصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری، ۳، صص ۲۱۴-۱۸۵.
|