1. حسینی، سیدرسول و بازرگان، عباس. (1388)، فرآیند هدفگذاری در علوم میانرشتهای و نقش هدفها در ارزیابی کیفیت نظام دانشگاهی، فصلنامه مطالعات میانرشتهای در علومانسانی، دوره اول، شماره 4، صص 145-123. 2. خواجوي، شکراله و فتاحی نافچی، حسن. (1392)، مالی عصبی، افق پیش روي مالی رفتاري، فصلنامه علمی پژوهشی دانش سرمایهگذاري، سال دوم، شماره 7، صص 21-34. 3. دهقانیان، حامد؛ صبور، الهام و حجتی، علیرضا. (1392)، بررسی رابطه بین مؤلفههاي عدالت سازمانی و تعهد سازمانی در یک شرکت بیمه، پژوهشنامه بیمه، سال 28، ش 2، صص 153-180. 4. رضائیان، علی. (1384)، مبانی رفتار سازمانی، انتشارات سمت، چاپ ششم. 5. رهنمایرودپشتی، فریدون، (1390)، "حسابداری مدیریت رفتاری"، انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی. 6. رهنمایرودپشتی، فریدون.(1393)، "کاربرد مدلهای روانشناسی در حسابداری مدیریت"، انتشارات ترمه، چاپ اول. 7. رهنمایرودپشتی، فریدون و رستمی مازویی، نعمت.(1394)، مروری بر تئوریهای روانشناسي در تحقيقات حسابداری مديريت، فصلنامه علمي پژوهشي حسابداري مديريت، سال هشتم، شماره بيست و ششم، صص1-20. 8. سعیدی، علی و فراهانیان، محمدجواد.(1390)، مبانی اقتصاد و مالی رفتاری، شرکت اطلاعرسانی و خدمات بورس. 9. فرقاندوست حقیقی، کامبیز و چشم فسا، ایمان.(1392)، بررسی ریشههای حسابداری دوطرفه در خاورمیانه و تأثیر آن بر ظهور و گسترش حسابداری دوطرفه در اروپا، دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، دوره 2، شماره 8، زمستان، صص 37-54.
|