1. آذر، عادل و بیات، کریم.(1387)، طراحی مدل فرآیند محوری کسب و کار با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM)، نشریه مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 1، شماره 1، صص 18-3. 2. آذر، عادل؛ خسروانی، فرزانه؛ جلالی، رضا.(1392)، تحقیق در عملیات نرم رویکردهای ساختاردهی، تهران: سازمان مدیریت صنعتی. 3. استراوس، انسلمی و کربن، جولیت.(1990)، مبانی پژوهش کیفی: فنون و مراحل تولید نظریهی زمینهای (مترجم: ابراهیم افشار)، تهران: نشر نی. 4. ایمان، محمد تقی.(1393)، روششناسی تحقیقات کیفی (چاپ دوم)، تهران: پژوهشکده حوزه و دانشگاه. 5. پوریانسب، امیر.(1379)، اصول اخلاق حرفه ای ، حسابدار، سال چهاردهم، شماره 137. 6. تیبودو، جی سی.(2008)، حسابرسی پس از قانون ساربنز اکسلی، ترجمه رحمت اله نادری بنی، تهران: انتشارات چرتکه. 7. ثقفی، علی؛ رحمانی، حلیمه؛ رفیعی، افسانه.(1389)، آموزش اخلاق حسابداری در دوره کارشناسی، فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، شماره 1، صص 7-18. 8. جلالی، رستم.(1391)، نمونهگیری در پژوهشهای کیفی، تحقیقات کیفی در علوم سلامت، دوره 4، صص 310-320. 9. حساسیگانه، یحیی و کاظمپور، احسان.(1392)، رابطه سطح مهارت حسابرسان با حساسیت و قضاوت اخلاقی، پژوهشهای تجربی حسابداری مالی، شماره 10، صص 53-70. 10. خواجوی، شکراله و نوشادی، میثم.(1388)، تجربه حسابرس و نقش آن در موضوعات ساختار نیافته حسابرسی، تحقیقات حسابداری، 3، صص 108-121. 11. خواجوی، شکراله و نوشادی، میثم.(1391)، نقش الگوهای رفتاری و مدلهای تصمیمگیری در قضاوت حسابرسان، پژوهش حسابداری، 5، صص 123-135. 12. خوشطینت، محسن و بستانیان، جواد.(1386)، قضاوت حرفهای در حسابرسی، مطالعات تجربی حسابداری مالی، 18، صص 25-58. 13. دادگر، یداله.(1394)، اخلاق و اقتصاد: پیوندی ساختاری، دوطرفه، و پایدار، بررسی مسائل اقتصاد ایران، دوره 2، شماره 2، صص 27-52. 14. سرلک، نرگس.(1387)، اخلاق حسابداری، اخلاق در علوم و فناوری، شماره 1-2، صص 71-82. 15. سرمد، زهره؛ بازرگان، عباس؛ حجازی، الهه.(1390)، روش تحقیق در علوم رفتاری، تهران، نشر آگه، چاپ 21. 16. صادقیان، مسعود؛ جهانگیرنیا، حسین؛ غلامی جمکرانی، رضا.(1398)، نقش اخلاق در تعامل استراتژیک بین حسابرس مستقل و مدیریت بر پایه نظریه بازی، دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، دوره 8، شمار 29، صص 43-56. 17. صالحی، تابنده.(1395)، رابطه اخلاق حرفه ای حسابرس و کیفیت حسابرسی، فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، شماره 3، صص 73-86. 18. صفری گرایلی، مهدی و ولیان، حسن.(1397)، طراحی مدل و ارزیابی قابلیت های موسسات حسابرسی در ارتقای اعتماد اجتماعی، دوفصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری، دوره 3، شماره 6، صص 65-104. 19. مجتهدزاده، ویدا و آقایی، پروین.(1383)، عوامل مؤثر بر کیفیت حسابرسی مستقل از دیدگاه حسابرسان مستقل و استفادهکنندگان، بررسیهای حسابداری و حسابرسی، 38، صص 53-76. 20. مدرس، احمد و رفیعی، افسانه.(1387)، بررسی دیدگاه عمومی درباره رعایت آیین رفتار حرفه ای توسط حسابرسان و ضمانت اجرایی آن در ایران، دانش حسابرسی، شماره 25 و 26، صص 4-20. 21. مهدوی، غلامحسین و زمانی، رضا.(1397)، بررسی تأثیر منبع کنترل، تجربه و میزان تحصیلات حسابرسان بر تعهد حرفهای آنان، دوفصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری، دوره 3، شماره 5، صص 131-150. 22. مهرانی، ساسان؛ ثقفی، علی؛ موسی خانی، محمد؛ سپاسی، سحر.(1390)، عوامل موثر بر تصمیم گیری اخلاقی حسابداران رسمی ایران، فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، شمار 3، صص 6-12. 23. میگز، والتربی؛ ویتنگتون، ا. ری؛ پینی، کرت؛ میگز، رابرت اف.(1375). اصول حسابرسی 2. (عباس ارباب سلیمانی و محمود نفری). تهران: انتشارات سازمان حسابرسی. (1990). 24. نمازی، محمد و ابراهیمی، فهیمه.(1396)، بررسی تأثیر سازههای فردی و اجتماعی بر شدت اخلاقی ادراک شده توسط حسابداران، دوفصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری، دوره 2، شماره 4، صص97-121.
|