1. بنی مهد، بهمن.، درویش، حدیثه. (1395). اعتماد اجتماعی و نگرش حسابرسان درباره استقلال، فصلنامه علمی پژوهشی دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، سال پنجم، شماره 19، پاییز، 17-28. 2. پروری، پیمان.، سهرابی، روح الله.، نقدی، اسدالله. (1395). پژوهشی در تعامل بین اعتماد سازمانی و سکوت سازمانی کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا)، فصلنامه فرهنگ در دانشگاه اسلامی، شماره 18، سال ششم، شماره اول: 135-160. 3. خسرو آیاد، طاهره.، بنی مهد، بهمن. (1394). پیش بینی بی اخلاقی و فساد مالی با توجه به اعتماد اجتماعی در حرفه حسابرسی، فصلنامه اخلاق در علوم و فنّاوری، سال دهم، شماره 4، 45-55. 4. رحیمیان، نظام الدین.، جان فدا، رضا. (1393). بررسی تأثیر چرخش اجباری و داوطلبانه موسسات حسابرسی بر کیفیت حسابرسی، فصلنامه حسابرسی: نظریه و عمل، سال اول، شماره 1، تابستان، 67-89. 5. رنجبر، هادی.، حق دوست، علی اکبر.، صلصالی، مهوش.، خوشدل، علیرضا.، سلیمانی، محمد علی.، بهرامی، نسیم. (1391). نمونه گیری در پژوهش های کیفی: راهنمایی برای شروع، مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سال دهم، شماره 3، پاییز، 238-250 6. شمس، شهاب الدین.، اسفندیاری مقدم، امیر تیمور. (1393). ارتباط ابعاد مختلف اعتماد سازمانی با رضایت شغلی کارکنان، فصلنامه علمی- پژوهشی مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)، سال بیست و سوم، شماره 77: 171-185. 7. قربانی، سعید.، آقایی، محمد علی.، احمدیان، وحید.، نیکزادقادیکلایی، مهدیس. (1393). بررسی نارساییهای مدل حسابرسی مبتنی بر سیستم و امکان جایگزینی آن با مدل حسابرسی مبتنی بر ریسک در ایران، سال چهاردهم، شماره 57، زمستان، 129-136. 8. کریمی مزیدی، احمدرضا؛ اسلامی، قاسم و ناجیعظیمی، زهرا (1392). نقش قابلیتهای دانشمحور در عملکرد شرکتها، از دیدگاه قابلیتهای سازمانی (مدل قابلیتهای سازمانی دانشمحور - عملکرد). فصلنامه پژوهش و توسعه فناوری. 3(6)، ص 1-26. 9. نیک نشان، شقایق.، نوروزی، رضا علی.، نصر اصفهانی، احمدرضا. (1389). تحلیلی بر رویکردهای روایی در پژوهش کیفی، فصلنامه روش شناسی علوم انسانی، سال 16، شماره 62، بهار، 141-160.
|